بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع

به گزارش بلاگ پو، نیما کرمی متولد تیرماه 1356 در شهر تهران می باشد. او مهندس عمران است و یکی از مجریان توانمند صداوسیما می باشد. نیما کرمی در سال 1385 با زینب زارع آشنا شد و ازدواج کرد، این زوج دارای یک فرزند دختر به نام نیل کرمی هستند. در مطلب پایین بیوگرافی نیما کرمی و همسرش را بخوانید.

بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع

نیما کرمی متولد تیرماه 1356 در شهر تهران می باشد. او مدرک لیسانس خود در را رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه آزاد دریافت کرد و تجربه بازیگری دارد. او فرزند شهریار کرمی گوینده قدیمی رادیو است و صدای او تداعی نماینده صدای پدرش می باشد. نیما کرمی یکی از مجریان محبوب است و همسرش زینب زارع است و خودش طراح اکسسوری منزل و همسرش طراح لباسی هم می نمایند.

شروع فعالیت هنری

نیما کرمی به واسطه شغل پدرش وارد این حرفه شد و عاشق اجرا شد و برای اولین بار در 5 سالگی برای تیزری که در خصوص واکسیناسیون ساخته شد در رادیو حرف زد و در 16 سالگی کارش را با بازی در سریال روزه داران کوچک شروع کرد.

بعدازآن در سال 1374 در واحد دوبلاژ شبکه 5 کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان پدرش وارد اجرای رادیو و تلویزیون شد. او در این سال ها حضور کم رنگی در بازیگری داشته است و در چند تئاتر حرفه ای و یک تله فیلم بازی نموده است.

ازدواج و همسرش

نیما کرمی در سال 1385 با زینب زارع که یکی از مجریان توانا و محبوب ایرانی هستند به واسطه اجرا در رادیو آشنا شد.

نیما کرمی می گوید: چون من و همسرم از قبل همدیگر را می شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودیم درنتیجه در روز خواستگاری استرس چندانی نداشتیم و این مراسم به ما چندان سخت نگذشت و بیشتر جنبه معارفه خانواده ها با یکدیگر را داشت چون مادر بسیاری از زمینه ها با یکدیگر هم فکر بودیم، درنتیجه مراسم خواستگاری با خیروخوشی گذشت و اصلاً در آن از سختگیری های رایج خبر نبود.

زینب زارع می گوید که باوجوداینکه مدت زیادی از ازدواج ما گذشته است اما همچنان با عشق و علاقه باهم زندگی می کنیم و هرروز که می گذرد عشق آن ها عمیق تر می گردد.

این زوج دارای یک دختر به نام نیل هستند.

در آغوش دریافت نیما کرمی و زینب زارع روی آنتن زنده

این زوج در ماه رمضان 1396 برنامهٔ دعوت را هر شب روی آنتن شبکه یک می آوردند و با دعوت از هنرمندان ایرانی و مصاحبه با آن ها برنامهٔ خوبی را تهیه نموده بودند؛ اما در قسمت آخر برنامه دعوت، هنگام پخش آهنگی از حامد همایون، زینب زارع و نیما کرمی روی آنتن زنده همدیگر را در آغوش دریافتد و این حرکت واکنش زیادی برای این زوج در پی داشت.

بیوگرافی زینب زارع

زینب زارع از مجریان توانمند صداوسیمای ایران است. او می گوید که در سال 82 دانشجوی تئاتر بودم و به وسیله یکی از دوستانم آگاه شدم که برای گروه نیمرخ تست اجرا می گیرند، استودیوی این برنامه نزدیک دانشگاه ما بود، برنامه مربوط به نوجوانان و مجری برنامه هم مژده لواسانی بود و برای این برنامه مجری دوم می خواستند و اجرای من موردقبولشان واقع شد که پس ازآن به رادیو رفتم و کار اجرا را ادامه دادم تا به امروز …

نیماکرمی و دخترش نیل

کارگاه خورشید!

کرمی و زارع علاوه بر اجراهای تلویزیونی کارگاه کوچکی نیز دارند و در این کارگاه که خورشید نام دارد وسایل چوبی دستی می سازند. زینب زارع همچنین به تازگی فعالیت درزمینهٔ طراحی مانتو را هم شروع نموده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است.

ایده اولیه کارگاه مشترک این زوج با آینه و شمعدان عروسی شان شروع شد.

نیما و احسان کرمی

احسان کرمی در تیر 1359 در تهران به جهان آمد. وی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است و فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو شروع نموده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلم سازی نیز گذرانده است. نیما و احسان کرمی که هر دو مجری هستند با یکدیگر برادرند.

حضور در برنامه دورهمی

نیما کرمی و زینب زارع، مجریان توانمند کشورمان، در روز پنجشنبه 28 دی ماه 96 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی بودند و به تبادل نظر با مهران مدیری پرداختند. این برنامه از شبکه نسیم پخش شد.

اینستاگرام نیما کرمی

در مطلب بالا بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع را خواندید، همچنین شما برای پیگیری فعالیت های هنری وزندگی روزانه وی می توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

[email protected]

مجله خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: setare.com
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40311

به "بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی نیما کرمی و همسرش زینب زارع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید