67 طرح طب سنتی برای یاری به بهبود مبتلایان کرونا

به گزارش بلاگ پو، مشاور امور بین الملل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به فرایند کارآزمایی بالینی 67 طرح تحقیقاتی طب سنتی در حوزه کرونا، گفت: این طرح ها هیچ کدام ادعای درمان کنندگی ندارند، بلکه می توانند فرایند بهبود بیمار مبتلا به کووید19 را سرعت بخشند.

67 طرح طب سنتی برای یاری به بهبود مبتلایان کرونا

دکتر آرمان زرگران در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در میان بیش از 250 طرح تحقیقاتی مصوب دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص کرونا، 67 طرح طب سنتی که مصوبه کانون اخلاق دارند، در حوزه طب سنتی در حال اجرا کارآزمایی بالینی است.

وی اضافه نمود: این طرح های تحقیقاتی بر اساس برنامه های از پیش معین شده کاملا رصد می شوند و نتایج آنها به ترتیب منتشر می گردد و تقریبا تا به امروز 10 طرح به خاتمه رسیده است. بعضی از طرح ها نتایج خوبی داشتند و یکی از آنها در حال کسب مجوز از سازمان غذا و دارو است؛ زیرا توانسته سرعت بهبودی بیمار را تسریع بخشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از این طرح ها ادعای درمان بیماری کرونا را ندارند، اظهار کرد: طرح های ما توانستند در بهبود سریع تر حال بیماران مبتلا به کرونا موثر باشند و امیدواریم به زودی با انتشار نتیجه مطالعات بیشتر به جمع بندی کامل تری برسیم که کدام دارو نتیجه مطلوب تری بر بیماری دارد.

مشاور امور بین الملل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت ادامه داد: انجام مطالعات در شرایط مختلف پیش می رود، بعضی مطالعات بر تغذیه فرد مبتلا به کرونا، بعضی بر بیماران بد حال در آی سی یو، سرپایی و... انجام می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34862

به "67 طرح طب سنتی برای یاری به بهبود مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "67 طرح طب سنتی برای یاری به بهبود مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید