هفته به هفته بهتر می شویم، بازیکن آمریکایی به دیدار با پگاه می رسد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه جمعه پس از پیروزی شهرداری گرگان مقابل نیروی زمینی در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و از پیروز شدن در این دیدار خوشحالم زیرا با یک بازی کمتر به مکان چهارم جدول صعود کردیم.

هفته به هفته بهتر می شویم، بازیکن آمریکایی به دیدار با پگاه می رسد

وی در خصوص ناهماهنگی بازیکنانش در این دیدار بیان نمود: در دیدار نخست مقابل آویژه صنعت مشهد هم ناهماهنگ بودیم و در گلزنی به مشکل خوردیم اما با اضافه شدن بازیکن آمریکایی این مشکل رفع خواهد شد.

کلاسنگیانی اضافه نمود: بازیکنان ما فقط دو بازی انجام داده اند و برای جا افتادن در تیم احتیاج به زمان دارند، در هر صورت من به بازیکنانم اعتقاد دارم و روز به روز بهتر خواهند شد.

وی ادامه داد: بازیکن آمریکایی که در پست گارد راس بازی می نماید به احتمال زیاد به دیدار هفته آینده مقابل پگاه تهران خواهد رسید.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص دیدار هفته چهارم این تیم مقابل پگاه تهران گفت: پگاه تیم بسیار خوب، دونده و چنگنده ای است و ما این تیم را دست کم نمی گیریم.

کلاسنگیانی توضیح داد: دیدار مقابل پگاه در تهران است و سخت تر از دیدار امروز ما خواهد بود اما ما فقط برای کسب پیروزی به تهران می رویم.

گفتنی است؛ در هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بعدازظهر جمعه تیم های شهرداری گرگان و نیروی زمینی تهران در گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 68 بر 61 شهرداری گرگان همراه بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2723

به "هفته به هفته بهتر می شویم، بازیکن آمریکایی به دیدار با پگاه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته به هفته بهتر می شویم، بازیکن آمریکایی به دیدار با پگاه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید