هتل فنگو ترابزون، هتلی3ستاره و زیبا در ساحل ترکیه، عکس

به گزارش بلاگ پو، هتل فنگو ترابزون یک هتل زیبا و کوچک است که به دلیل امکانات مدرن و دسترسی راحتی که به مرکز شهر و دیگر جاهای دیدنی ترابزون دارد گزینه مناسب برای کسانی که قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما ترابزون و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، به شمار می رود.

هتل فنگو ترابزون، هتلی3ستاره و زیبا در ساحل ترکیه، عکس

امکانات و خدمات عمومی هتل فنگو ترابزون

هتل فنگو ترابزون (Fengo Hotel) امکانات متعددی از جمله: اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته و رستوران دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، صرافی برای تبدیل واحد های پولی و ترانسفر فرودگاهی نیز از امکانات هتل فنگو ترابزون محسوب می گردد. همه روزه صبحانه به صورت بوفه آزاد در هتل سرو می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل فنگو ترابزون

Fengo Hotel ترابزون 21 اتاق مدرن دارد که اتاق های این هتل دارای کفپوش پارکت، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق مخصوص لپ تاپ، اتو، میز اتو و مینی بار است. چای ساز یا قهوه ساز برقی نیز در هر اتاق وجود دارد. حمام اختصاصی دارای وان یا دوش به همراه سشوار، سرویس بهداشتی، آینه اصلاح و ملزومات بهداشتی از دیگر تسهیلات اتاق های هتل فنگو به شمار می رود. هتل دارای اتاق هایی با چشم انداز زیبای دریاست که منظره ای بسیار آرام بخش را در اختیار میهمانان گرامی قرار می دهد.

امکانات رستوران هتل فنگو ترابزون

رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع و با ارائه منوی آلاکارتà la carte، برای وعده های ناهار و شام در خدمت میهمانان است. منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس هستند. هم چنین هتل فنگو ترابزون دارای بوفه کودک و غذای کودک با هزینه اضافی است.

امکانات رفاهی هتل فنگو ترابزون

مرکز تناسب اندام هتل فنگو ترابزون اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند وهمچنین از خدمات حمام ترکی و ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید.

سونا، جکوزی و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل فنگو ترابزون اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل فنگو ترابزون

هتل فنگو ترابزون شامل خدماتی مانند: اتاق های خانوادگی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، شاتل فرودگاهی و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل فنگو ترابزون

قیمت مناسب

تمیزی هتل

چشم انداز بسیار زیبای رو به دریای سیاه

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل فنگو ترابزون

فاصله هتل فنگو ترابزون تا اوت لت جواهر ترابزون: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل فنگو ترابزون تا فرودگاه ترابزون: 8.6 کیلومتر

فاصله هتل فنگو ترابزون تا دانشگاه فنی کارادنیز: 9.9 کیلومتر

فاصله هتل فنگو ترابزون تا موزه ترابزون: 14.2 کیلومتر

فاصله هتل فنگو ترابزون تا بندر ترابزون: 14.2 کیلومتر

فاصله هتل فنگو ترابزون تا کلیسای سنت آن: 15.3 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37153

به "هتل فنگو ترابزون، هتلی3ستاره و زیبا در ساحل ترکیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فنگو ترابزون، هتلی3ستاره و زیبا در ساحل ترکیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید