صنعت نفت نیم فصل باخت، چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی درباره استعفایش از راهنمایی تیم فوتبال صنعت نفت به دلیل مسائل اقتصادی گفت: سال جاری تنها فصلی بود که وزیر نفت گفت چتر حمایتی ما روی تیم های نفتی است. پولی که اختصاص دادند، در دی ماه به حساب نفت مسجد سلیمان واریز شد اما از آبادان خبری نشد. هر وقت که سراغ گرفتیم گفتند این هفته و آن هفته پول واریز می گردد. اول فصل به امید اینکه مسائل حل می گردد جمع شدیم ولی هر هفته اعتماد و باور بازیکنان کمرنگ تر شد.

صنعت نفت نیم فصل باخت، چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟

وی اضافه کرد: حالا که به نیم فصل رسیده ایم می گویند چرا هفت، هشت بازی نبرده ایم. ما الان نباخته ایم؛ در واقع در نیم فصل باختیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم و به جای مصدومان بازیکن بگیریم. الان همه خودشان را پنهان نموده اند. امروز که هفتم جدول هستیم بحث فنی پیش می کشند و در فضای مجازی اعتراض می نمایند. اینجا (صنعت نفت) که سندی به نام من نیست.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تاکید نمود: ما در یک جنگ نابرابر ایستادیم. چقدر به بازیکنان وعده پوچ و بی فایده بدهم؟ بازیکن چقدر به خاطر مردم آبادان و غیرت بازی نمایند؟ من شرمسار بازیکن هستم و بازیکن هم شرمسار خانواده اش.

پورموسوی یادآور شد: سال جاری 90 درصد تیم ما بومی است. سعی کردیم از نیروهای بومی استفاده کنیم. سومین تیم جوان در لیگ هستیم. در اَرنج تیمی خودمان بازیکن 18 و 19 ساله داریم. در واقع آینده نگری کردیم. وقتی باختیم نگفتم تاوان جوانگرایی می دهیم. ما در صنعت نفت فلسفه ای داریم.

وی اعلام کرد: تا یک جایی می توانیم سینه سپر کنیم. عده ای هر روز مصاحبه می کردند و استوری می گذاشتند که پول می آوریم؛ این پول کجاست؟ این فشار و استرس به من و بازیکن وارد می گردد. دلخوشی مردم آبادان به این تیم است. متاسفانه مسئولان استان و شهر دست روی دست می گذارند.

پورموسوی که با رادیو ورزش صحبت می کردم، درباره شرایطش برای بازگشت به کار در تیم صنعت نفت گفت: من شب گذشته از مردم آبادان و بازیکنان خداحافظی کردم. قرار است جلسه ای برگزار گردد. بدون پول ادامه همکاری میسر نیست. با این شرایط اقتصادی نمی توانیم پرواز چارتر بگیریم. آقایان می گفتند بعد از عید پول می رسد ولی هنوز خبری نیست. بازیکنان باورشان را از دست داده اند.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45962

به "صنعت نفت نیم فصل باخت، چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت نیم فصل باخت، چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید