صادقی: فوتبال بی رحم است، نباید گل گهر را دست کم بگیریم

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت که گل گهر را در بازی روز آدینه دست کم نخواهند گرفت.

صادقی: فوتبال بی رحم است، نباید گل گهر را دست کم بگیریم

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به ملاقات عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل گل گهر که قرار است روز آدینه برگزار گردد، گفت: در این بازی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. در بازی قبلی هم سه امتیاز گرفتیم ولی ارزش پیروزی برابر پارس جنوبی زمانی بیشتر می گردد که گل گهر را هم شکست دهیم و صندلی خودمان را در بین مدعیان محکم تر کنیم.

وی در خصوص اینکه خیلی ها شانس برد شهر خودرو را در این بازی زیاد می دانند، عنوان نمود: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، فوتبال خیلی بی رحم است و نباید گل گهر را دست کم بگیریم. بازی آسانی در پیش نداریم و تمام کوشش مان را خواهیم کرد تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

صادقی که در بازی با پارس جنوبی روی تک گل شهر خودرو نقش مستقیم داشت و پاس گل داد، در ارتباط با شرایط خودش در این فصل گفت: خدا را شکر شرایط من هفته به هفته بهتر شد و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. همواره در زمین مسابقه نهایت کوشش خودم را به کار می گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با اینکه بعضی معتقدند این تیم با توجه به کمبود ستاره ها نسبت به تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال، شانس کمتری برای قهرمانی دارد، گفت: تیم خوبی داریم و بازیکنانی که سال جاری به تیم اضافه شدند به تیم یاری می نمایند. در فوتبال اسم ها بازی نمی نمایند و تیم بودن مهمتر است. صحبت در خصوص قهرمانی خیلی زود است و ما می خواهیم بازی به بازی جلو برویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15825

به "صادقی: فوتبال بی رحم است، نباید گل گهر را دست کم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: فوتبال بی رحم است، نباید گل گهر را دست کم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید