شهروندان اتریشی امیدی به حل بحران کرونا در سال 2021 ندارند

به گزارش بلاگ پو، نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که با وجود شروع طرح واکسیناسیون جمعی علیه کرونا اما بیشتر شهروندان اتریشی بر این عقیده اند که این بحران همچنان در سال 2021 هم کشور را به صورت گسترده درگیر خواهد نمود.

شهروندان اتریشی امیدی به حل بحران کرونا در سال 2021 ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کوریر، با وجود اینکه با آغاز واکسیناسیون جمعی امیدها برای بهبود اوضاع کرونایی افزایش پیدا نموده، اما نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که همچنان 86 درصد شهروندان اتریشی بر این باورند که بحران کرونا در امسال میلادی هم به صورت گسترده کشور را درگیر خود خواهد نمود. بر این اساس شهروندان اتریشی انتظار بهبود اوضاع مالی در سال 2021 را هم ندارند.

بر این اساس تنها حدود یک چهارم شهروندان اتریشی انتظار بهبود اوضاع مالی البته در نیمه دوم امسال میلادی را دارند.

این نظر سنجی از طرف موسسه ایماس و در نوامبر و دسامبر سال گذشته از بین بیش از هزار شهروند اتریشی واجد شرایط رای دادن انجام گرفته است.

بر این اساس حدود 43 درصد شهرندان اعتقاد دارند که این پاندمی در سال 2021 هم به صورت گسترده کشور را درگیر خود خواهد نمود. تنها 10 درصد شهروندان اعتقاد داشتند که این مسئله رفع می گردد و 4 درصد هم در این باره ابراز بی اطلاعی کردند.

این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که تمام شدن بحران کرونا، سالم ماندن خود و خانواده و بازگشت به زندگی عادی از اولویت های آرزوهای شهروندان اتریشی در امسال میلادی است. تنها تعداد کمی از شهروندان به مسئله حفاظت از محیط زیست و آب و هوا اشاره کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که بیشتر شهروندان اتریشی انتظار بهبود سریع اوضاع مالی بعد از کرونا را ندارند. تنها 8 درصد انتظار بهبود اوضاع مالی در نیمه ابتدایی سال 2021 و 23 درصد هم انتظار بهبود اوضاع در نیمه دوم امسال میلادی را داشتند. 48 درصد هم اعتقاد داشتند که تازه در سال 2022 و یا 2023 اوضاع مالی کشور بهبود می یابد. حدود یک پنجم شهروندان هم انتظار بهبود اوضاع مالی بعد از سال 2023 را داشتند.

وزیر بهداشت اتریش هم اخیرا با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته انگلیسی در سراسر اروپا اظهار داشت که سخت ترین هفته های کرونایی را در پیش رو داریم.

رادولف آنشوبر وزیر بهداشت اتریش اخیرا در سخنانی اظهار داشت که دولت این هفته درباره تمدید احتمالی قرنطینه که تا 24 ژانویه معتبر است و باز شدن مدارس که مقرر شده در 18 ژانویه انجام گردد تصمیم گیری می نماید.

وی اضافه نمود: من فکر می کنم سخت ترین هفته های بحران کرونا تا عید پاک در پیش روی ما قرار گرفته است. بنابراین ما به عنوان دولت این شرایط را با دقت بسیار بالا و به صورت مشترک با دانشمندان مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تصمیم گیری می کنیم.

ویروس جهش یافته انگلیسی که گفته می گردد سرایت آن بسیار بالاتر از ویروس معمولی است در بعضی ایالات اتریش هم در حال انتشار است.

آنشوبر با توجه به این اوضاع اظهار داشت که همه موارد مشکوک به آلودگی به این ویروس باید دقیقا مورد آنالیز قرار گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی در ماه های اخیر با سرعت بالای ابتلا به کرونا روبرو شده و قرنطینه سراسری سختی تا 24 ژانویه بر این کشور حاکم است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 389260 نفر به کرونا مبتلا شده و 6921 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41697

به "شهروندان اتریشی امیدی به حل بحران کرونا در سال 2021 ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان اتریشی امیدی به حل بحران کرونا در سال 2021 ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید