شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به شرکت های حمل ونقل ریلی اقدام کند

به گزارش بلاگ پو، مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: برای هر شرکت ریلی سهمیه تسهیلاتی تعریف شده و به بانک های عامل معرفی شده اند، اما هنوز هیچ شرکت حمل ونقل ریلی این وام را دریافت نکرده است.

شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به شرکت های حمل ونقل ریلی اقدام کند

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از صداوسیما، سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه آهن درباره پرداخت وام حمایتی به شرکت های حمل ونقل ریلی آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، قرار است 940 میلیارد تومان وام به شرکت های حمل ونقل مسافری در بخش صنعت ریلی که از این بیماری و به دلیل کاهش شدید درآمدهای خود متضرر شده اند، پرداخت گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، اضافه نمود: برای هر شرکت سهمیه ای تعریف شده و این شرکت ها برای طی مراحل اداری به بانک های عامل معرفی شده اند، اما تا امروز، هیچ شرکت حمل ونقل ریلی این وام را دریافت نکرده است.

رسولی با اشاره به کاهش شدید درآمد شرکت های مسافری ریلی پس از شیوع کرونا، اضافه نمود: در شش ماه گذشته درآمد شرکت های بخش مسافری راه آهن به شدت کاهش یافته و شرایط درآمدی بیشتر آن ها حاد شده است و با توجه به اینکه بر اساس مقررات وزارت راه و شهرسازی و همچنین تعهدات اخلاقی خود شرکت ها، هیچ یک از کارکنان این بخش تعدیل و اخراج نشده اند، از شبکه بانکی توقع داریم که در پرداخت این وام به شرکت ها تعجیل کند.

وی اضافه نمود: پرونده بیشتر شرکت های مشمول دریافت وام در مرحله تکمیل مدارک یا سپردن وثیقه است و بر اساس پیگیری های جدی که در سطح وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن شده است امیدواریم حدبیشتر تا نیمه شهریور، تعدادی از شرکت ها پیروز به دریافت این وام حمایتی شوند.

4129/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33125

به "شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به شرکت های حمل ونقل ریلی اقدام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به شرکت های حمل ونقل ریلی اقدام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید