دستگیری زورگیر مسافرکش نما

به گزارش بلاگ پو، فرمانده یگان امداد پلیس تهران عظیم از دستگیری زورگیر مسافرکش نما، با 4 فقره سابقه زندان اطلاع داد و گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری نهاده شد.

دستگیری زورگیر مسافرکش نما

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ سلمان جمعه وند در تشریح این خبر بیان داشت: با شکایت های طرح شده از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع زورگیری توسط راننده مسافرکش نما در محدوده غرب تهران تیمی از ماموران قرارگاه غرب فرماندهی انتظامی یگان امداد تهران گشت زنی های هدفمند همراه با ماموران پلیس پیشگیری تهران آغار کردند.

وی با بیان اینکه در آنالیز های اجرا شده معین شد که اغلب سرقت ها در حوالی بزرگراه آزادگان رخ داده است و راننده خودروی سواری با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از مسافران زورگیری نموده است، عنوان نمود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، راستا تردد خودروی متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه در گشت زنی های هدفمند خودروی متهم شناسایی شد، افزود: در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی گوشی های سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم به سرقتی بودن گوشی ها به شیوه زورگیری از مسافران معترف شد.

وی افزود: با انتقال متهم به قرارگاه غرب این فرماندهی معین شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر 4 مرتبه برای تحمل کیفر روانه زندان شده است.

سرهنگ جمعه وند افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس پیشگیری نهاده شد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47761

به "دستگیری زورگیر مسافرکش نما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری زورگیر مسافرکش نما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید