دانشگاه تهران برای انجام فعالیت های علمی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد

به گزارش بلاگ پو، مشارکت دانشگاه تهران در انجام فعالیت های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل زده به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسید.

دانشگاه تهران برای انجام فعالیت های علمی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، هیأت رئیسه دانشگاه ضمن ابراز تأسف عمیق و اعلام همدردی با هموطنان سیل زده، آمادگی دانشگاه تهران را برای انجام فعالیت های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام نمود.

این موضوع پیش از دستور جلسه، از سوی محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، مطرح شد و به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسید.

بر اساس بند دوم مصوبات این جلسه، معاونت پژوهشی دانشگاه موظف شد با مراکز و مراجع ذیربط نظیر بنیاد مسکن، ستاد بحران کشور و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مذاکرات و مکاتبات لازم را به عمل آورده، آمادگی دانشگاه را برای انجام فعالیت های علمی، کارشناسی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام نموده و ظرفیت های علمی و کارشناسی واحدهای گوناگون دانشگاه نظیر مؤسسه ژئوفیزیک، دانشکده محیط زیست، دانشکده جغرافیا، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، پردیس هنرهای زیبا، پردیس دانشکده های فنی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس ابوریحان، مرکز مشاوره و... دانشگاه را برای این مهم به کار گیرد.

بر اساس همین بند، معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه معادل دو روز از حقوق و مزایای اعضای هیأت رئیسه را کسر و برای یاری به سیل زدگان به حساب هلال احمر واریز خواهد نمود.

همچنین مقرر شد که معاونت اداری و اقتصادی با کلیه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه مکاتبات لازم را به عمل آورد تا در صورت تمایل بخشی از حقوق و مزایای خود را به این امر اختصاص دهند.

لازم به ذکر است تیم های تحقیقاتی، تسهیل گری و فنی مهندسی دانشگاه تهران از نخستین ماه های پس از زلزله سرپل ذهاب در مناطق زلزله زده مستقر شدند و ضمن انجام فعالیت های تحقیقاتی و تسهیل گری، تا سرانجام بازسازی کامل در کنار مردم این منطقه باقی خواهند ماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6027

به "دانشگاه تهران برای انجام فعالیت های علمی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران برای انجام فعالیت های علمی و مطالعاتی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید