بازی Destruction All Stars نیامده باخت؛ بات ها به بازی اضافه می شوند

به گزارش بلاگ پو، بازی Destruction AllStars یکی از آثار انحصاری پلی استیشن 5 بود که در اولین مراسم معرفی بازی های این کنسول نمایش داده شد و قرار بود تجربه چندنفره مطلوبی را برای دارندگان این کنسول فراهم کند. با این حال، این اثر نتوانست پس از عرضه به موفقیت دست پیدا کند و با یک شکست آشکار و بد روبه رو شد.

بازی Destruction All Stars نیامده باخت؛ بات ها به بازی اضافه می شوند

این بازی در دو ماه آغازین عرضه اش در سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس قرار گرفته بود و دارندگان این سرویس اشتراکی می توانستند آن را به صورت رایگان دریافت نمایند. با این وجود، این موضوع باعث نشد تا Destruction AllStars بتواند افراد زیادی را به خود جذب کند. در واقع، اکنون که چند ماه از عرضه این اثر گذشته است، تعداد بازیکنان آن بسیار کاهش یافته است. به همین خاطر قرار است بات هایی به بخش آنلاین آن اضافه شوند تا بازیکنان با کمبود بازیکن روبرو نباشند.

به تازگی استودیو Lucid Games در ساب ردیت بازی Destruction AllStars به روزرسانی جدیدی را برای این اثر معرفی نموده است که ویژگی های تازه ای را به آن اضافه می نماید. یکی از این ویژگی ها، اضافه شدن بات یا هوش مصنوعی کامپیوتر در جریان مسابقه آنلاین است.

توسعه دهندگان بازی در استودیو Lucid Games متوجه شده اند که جامعه هواداران و بازیکنان Destruction AllStars در سراسر دنیا پراکنده شده اند و این باعث شده است که بازی ساعت های اوج و فرود خود را داشته باشد. در برخی از مواقع سرورهای بازی قادر هستند در زمان کوتاهی تعداد بازیکنان لازم را برای انجام یک دور بازی پیدا نمایند و در مواقع دیگری چنین چیزی به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

به همین خاطر این بات ها اضافه شده اند تا در صورتی که تعداد کافی بازیکنان برای یک مسابقه کافی نبود، جاهای خالی با این بات ها پر گردد. البته، تأکید شده است که اولویت اصلی با پیدا کردن بازیکنان واقعی خواهد بود.

استودیو Lucid Games در توضیحات خود درباره این موضوع گفته است: ما می خواستیم مطمئن شویم که ظرفیت و تعداد بازیکنان مسابقات هر دور در وهله اول و تا جایی که امکان دارد، با بازیکنان واقعی پر گردد اما اگر همچنان به تعداد نامشخصی از افراد احتیاج بود و به صورت طبیعی این افراد در صف های بازی پیدا نشدند، هوش مصنوعی و این بات ها جایگزین تعداد باقی مانده خواهند شد تا آن دور بازی انجام گردد.

البته، آن ها در ادامه صحبت های خود می گویند: بخش و حالت Blitz به عنوان یک بخش رقابتی، استثنا خواهد بود و از این بات ها بهره نخواهد برد.

علاوه بر این ها، استودیو Lucid Games از برخی از ویژگی های دیگری که میخواهد به بازی اضافه کند، پرده برداری کرد. آن ها قصد دارند بخشی را به بازی اضافه نمایند که شما بتوانید با دوستان خود در یک گروه جمع شوید و به تجربه حالت های مختلف بازی بپردازید. همین چنین بخش دیگری را هم در نظر گرفته اند که با استفاده از آن می توانید حالت های دلخواه خود در بازی را دسته بندی کنید تا بتوانید آن ها را راحت تر پیدا کنید.

در کنار این ها، توسعه دهندگان بازی در نظر دارند که بهبودهای کلی در بازی و حس برخورد ماشین ها یا متعادل کردن قابلیت ها انجام دهند. استودیو سازنده بازی Destruction AllStars هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این ویژگی ها اعلام ننموده است اما آمدن آن ها را قطعی دانسته و به هواداران وعده داده که در انتظار آن باشند.

با وجود اینکه سونی بازی Destruction AllStars را در زمان عرضه برای سرویس پلی استیشن پلاس منتشر کرد، اما بازی همچنان با شکست مشخصی روبرو شده است و حداقل در حال حاضر شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی گذارد. نکته عجیب این است که در زمان معرفی بازی، سونی قصد داشت این اثر را با قیمت 70 دلار عرضه کند. در حالی که بازی در حال حاضر با قیمت 20 دلار در دسترس قرار گرفته است ولی همچنان نتوانسته به موفقیت دست پیدا کند. گفتنی است که برای تجربه آنلاین بازی به هر حال شما احتیاج به اشتراک پلی استیشن پلاس دارید.

منبع: Eurogamer

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49688

به "بازی Destruction All Stars نیامده باخت؛ بات ها به بازی اضافه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Destruction All Stars نیامده باخت؛ بات ها به بازی اضافه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید