ایران ملاک های حداقلی در مقابله با قاچاق انسان را رعایت نمی کند!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از یونهاپ، دولت ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه در گزارش سالانه خود بار دیگر در اقدامی آشکار خصمانه نام ایران را در پایین ترین سطح از لحاظ مقابله با معضل قاچاق انسان قرار داد!

ایران ملاک های حداقلی در مقابله با قاچاق انسان را رعایت نمی کند!

طبق این گزارش موسوم به گزارش قاچاق انسان، ایران و کره شمالی به همراه ده کشور دیگر به برخورداری از رویه یا الگویی که برای مقابله با قاچاق انسان کافی و مناسب نیست، متهم شدند.

در این گزارش آمده است: گزارش قاچاق انسان سال 2021 شامل نام یازده کشور ذیل به همراه رویه یا الگوی مستندی از قاچاق انسان، نیروی کار اجباری در بخش های خدمات درمانی و سایر بخش های وابسته به دولت، بردگی جنسی در اردوگاه های دولتی، و استخدام یا اشتغال بچه ها سرباز است.

دوازده کشور یاد شده در این گزارش عبارتند از: ایران، کره شمالی، افغانستان، برمه، چین، کوبا، اریتره، روسیه، سودان جنوبی، سوریه و ترکمنستان و بعلاوه ترکیه- متحد آمریکا در ناتو!

خبرگزاری رویترز هم در گزارشی اعلام نمود که ایالات متحده بعلاوه نام ترکیه را به لیست کشورهایی افزوده که به زعم مقامات واشنگتن، ظرف یکسال گذشته از بچه ها سرباز سوءاستفاده نموده اند. این در حالی است که گنجاندن نام این عضو ناتو در لیست جنجالی مزبور، احتمالاً روابط مملو از تنش کنونی میان آنکارا- واشنگتن را بیش از پیش پیچیده تر خواهد نمود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51767

به "ایران ملاک های حداقلی در مقابله با قاچاق انسان را رعایت نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران ملاک های حداقلی در مقابله با قاچاق انسان را رعایت نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید