کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز کشور را دارد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان کردستان گفت: خدمات سفر در کل کشور بطور عادی انجام می گردد اما جشن های نوروز استان باید متفاوت و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور است.

کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز کشور را دارد

وی با بیان اینکه توقع من از جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارائه برنامه های متفاوت است، گفت: زمان عید، وقت تغییر و تحول است و انتظار داریم فضای استان در ایام نوروز متفاوت و تغییرات اساسی داشته باشد.

مرادنیا اضافه نمود: امید داریم جشن های نوروز سال جاری پرنشاط و با کمترین حاشیه برگزار گردد و در این راستا از دستگاه های فرهنگی می خواهم که حضور پررنگ داشته باشند.

استاندار کردستان بر ضرورت برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران در سطح استان تاکید نمود و گفت: در این راستا لازم نهادهای متولی فرهنگی به صنایع دستی و آثار هنرمندان برای ارائه به مسافران کوشش و برنامه داشته باشند و نمایشگاه های متنوع برگزار کنند.

مرادنیا همچنین به نقش تشکل های غیر دولتی برای برگزاری جشن های نوروز تاکید نمود و گفت: قرار بود سال جاری بخشی از برنامه های نوروزی توسط تشکلات غیر دولتی برگزار گردد و ضروری است در این راستا از ظرفیت آنان نیز بهره گرفته گردد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود هدف جشن های نوروزی را جلب رضایت مردم خواند و گفت: مدیران و دستگاه ها نباید از چیزی نگران باشند چرا که در این جشن ها ابداً مسائل سیاسی و قومی مطرح نیست.

وی ادامه داد: ما می خواهیم از فرصت جشن های نوروز به مردم احساس امنیت و رضایت بدهیم.

در جریان برگزاری این نشست مدیران ادارات و سازمان های دولتی مرتبط نیز گزارشی از فعالیت های اجرا شده در حوزه خدمات سفر را ارائه کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5012

به "کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز کشور را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان ظرفیت تبدیل به پایتخت نوروز کشور را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید