کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه امسال

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران می گوید کاهش کاربرد دفترچه های بیمه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال از مهمترین اهداف و اولویت های سازمان است.

کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه امسال

به گزارش وزارت بهداشت، علیرضا اعرابی ضمن اشاره به انتخاب سازمان بیمه سلامت به عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی از سوی ریاست جمهور، گفت: با همکاری موسسات درمانی، جامعه پزشکی و بیمه شدگان و همچنین تقویت بسترهای الکترونیکی سازمان در امر نسخه نویسی، امیدواریم بتوانیم با کمترین مشکل به هدف مهم دولت که همانا دولت الکترونیک و ارتقاء ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت همراه با رسیدگی های به روز و آنلاین دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اذعان داشت: از نگاه مشتری مداری ، سازمان بیمه سلامت به تغییر نظام های پرداخت و ارتقاء سطح کیفیت رسیدگی ها نگاه ویژه ای داشته و از برنامه های اصلی و رسالت سازمان در سال جدید افزایش کیفیت خدمات درمانی است.

وی تاکید نمود: نظام ارجاع و پزشک خانواده نیز از محورهای اصلی حرکت سازمان به سوی اولویت بخشی به نظام سلامت در راستای مشتری مداری است، نظام ارجاع از برنامه های مورد تاکید در نظام سلامت است که به جهت هزینه کرد صحیح منابع و اعتبارات از سوی بیمه سلامت مورد توجه بوده و تا به امروز در این رابطه هم اقدامات مهمی انجام شده است، لذا امیدواریم با کوشش تمامی ارکان تصمیم گیر و مجری نظام سلامت ، با برطرف موانع موجود نسبت به ارتقاء این اهداف در مدت زمان مناسبی گام برداریم و بیمه سلامت دراین حوزه تمام کوشش خود را به کار خواهد گرفت.

اعرابی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه عملیاتی سال 1400 پرداخت و اضافه نمود : برنامه عملیاتی امسال از حالت شکلی به حالت محتوایی تبدیل خواهد شد و شامل چند هدف کلی در سازمان بیمه سلامت می گردد. همچنین درگیری پرسنل در بحث ورود اطلاعات برنامه عملیاتی کاهش خواهد یافت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران، وی در خاتمه به حوزه منابع انسانی اشاره نمود و اضافه نمود: کوشش مدیران ارشد سازمان بر این است که نیروی انسانی در بستر آرامش و فضای کاری محبت آمیز و مطلوب فعالیتهای خود را انجام دهند، توجه به نیروی انسانی از مهم ترین مسائل در هر حوزه ای است که باید در راستای ارائه خدمات مطلوب مورد توجه قرار گیرد، بدون تردید کاهش مسائل نیروی انسانی می تواند در ارتقاء صندلی یک سازمان نقش موثری ایفا نماید، بنابراین سازمان بیمه سلامت درنظر دارد در امسال نیروی انسانی را مطابق با احتیاج استانها در نظر بگیرد و در این راستا ساختار تشکیلاتی سازمان با هدف ارتقاء نیروی انسانی که از اولویت های سازمان نیز می باشد، اصلاح خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46218

به "کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید