ورزشگاه مجدیان دزفول تا سرانجام امسال افتتاح می شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیداتی که از سوی وزارت ورزش انجام شده است، تا سرانجام امسال ورزشگاه مجدیان دزفول تکمیل و بهره برداری می شود.

ورزشگاه مجدیان دزفول تا سرانجام امسال افتتاح می شود

وی با بیان اینکه وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه ورزشگاه مجدیان حضور خواهد یافت، اضافه کرد: با توجه به تأکید وزیر ورزش، مسئله ای برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ورزشگاه وجود ندارد چرا که وزیر دستور داده است که هر میزان اعتبار نیاز است، تأمین شود.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به پیگیری های اجرا شده در راستای تکمیل ورزشگاه دو هزار و 500 نفره دزفول اشاره کرد و گفت: اعتبارات لازم برای احداث این ورزشگاه تأمین شده و لازم است که مسائل مالکیت زمین آن حل شود تا هرچه سریع تر نسبت به احداث آن اقدام شود.

تقی زاده احداث این ورزشگاه را در راستای افزایش سرانه ورزشی شهرستان دزفول ضروری دانست و گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور نسبت به توسعه اماکن ورزشی، احداث این ورزشگاه نیز در این راستا بوده است که امید می رود که هرچه سریع تر شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه و گسترش ورزش در تمام نقاط کشور از اهداف و رسالت های مهم و اصلی وزارت ورزش و دولت است، بیان کرد: احداث چند ورزشگاه پنج هزار نفری و سالن های ورزشی 6 و 15 هزار نفری در نقاط مختلف کشور از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در زمان تصدی وزیر ورزش در راستای افزایش زیرساخت های ورزشی کشور بوده است.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان همچنین توسعه زیرساخت های ورزش روستایی را در خوزستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات ارزنده استاندار خوزستان و نمایندگان این استان در خوزستان اقدامات مطلوبی در این خصوص اجرا شده است.

نماینده دزفول در مجلس نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیران دزفول در حوزه های مختلف فرهنگی، مدرسه سازی و سلامت ورود کرده اند و به کمک دولت شتافته اند و در این راستا نیز از آنها تقاضا می شود که با ورود به حوزه ورزشی در این زمینه نیز گره گشا باشند.

سید احمد آوایی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان دستور اتمام و تسریع در فرایند احداث ورزشگاه مجدیان را صادر کرده است که این پیگیری جای تقدیر دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41315

به "ورزشگاه مجدیان دزفول تا سرانجام امسال افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه مجدیان دزفول تا سرانجام امسال افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید