وای فای رایگان در محل اسکان سیل زدگان

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- شرکت مخابرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تعدادی ایستگاه خدمات وای فای در محل اسکان موقت سیل زدگان استان گلستان نصب و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داد.

وای فای رایگان در محل اسکان سیل زدگان

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از شرکت مخابرات ایران، به منظور برقراری ارتباطات دیتا و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تعدادی ایستگاه خدمات وای فای به وسیله بستر تلفن ثابت در محل اسکان موقت سیل زدگان نصب و خدمات وای فای به صورت رایگان در اختیار آنان نهاده شد.

این اقدام از سوی استقراریافتگان در محل اسکان موقت سیل زدگان استان مورد استقبال نهاده شد و تا حد زیادی مشکل ارتباط آنان به وسیله دیتا را حل کرد.

بارش شدید باران که از یکشنبه هفته گذشته (11 فروردین ماه) در لرستان شروع شد، موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان از جمله پلدختر شده و به بسیاری زیرساختهای این مناطق آسیب وارد نموده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سه روز پایانی هفته گذشته به نمایندگی از رئیس جمهوری و به منظور بازدید و رسیدگی به مسائل و مسائل آسیب دیدگان از سیل به لرستان سفر نموده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه فیبرنوری قدیمی در منطقه از بین رفته است، فیبرنوری جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز شروع به کار نموده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب و راه اندازی شده است.

با دستور آذری جهرمی همچنین خط تلفن جدید برای تماس های اضطراری مانند پلیس و نیروهای انتظامی، بیمارستان و اورژانس در پلدختر راه اندازی شده و ارائه خدمات ارتباطی رایگان سه اپراتور تلفن همراه نیز در مناطق سیل زده کشور از آدینه شب (16 فروردین) به مدت یک هفته تمدید شد.

علمی**9207** 1055

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6003

به "وای فای رایگان در محل اسکان سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وای فای رایگان در محل اسکان سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید