واکسن دزدی یک پزشک

به گزارش بلاگ پو، این روزها تمام فکر و ذکر مقامات بهداشتی، واکسیناسیون گروه های حساس و طبقه بندی شده مقابل ویروس کروناست. خبری تلخ و شوکه آور در رسانه های آمریکا اعلام شد که متهم ردیف اول آن یکی از پزشکان بود.

واکسن دزدی یک پزشک

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، جاشوا کولون سال گذشته به عنوان بهیار نمونه منطقه پُلک کانتی در ایالت فلوریدا انتخاب شد اما حالا باخبری که رسانه ها منتشر نموده اند دیگرکسی جاشوا را با این عنوان به یاد نمی آورد.

بر اساس گزارش شبکه8 اخبار فلوریدا، این پزشک 31ساله متهم است که بعد از یاری به دزدی سه دُوز از واکسن مدرنا، فرم های مخصوص به واکسیناسیون را نیز جعل نموده است.

وقتی جاشوا تحت بازپرسی نیروهای پلیس نهاده شد، گفت سرپرستش به او دستور داده بود چنین اقدامی را انجام دهد. در همین ارتباط مقامات پلیس می گویند آنتونی دامیانو به عنوان رئیس مرکز بهداشت منطقه پلک کانتی هم متهم شناخته شده است.

ماجرا ازآنجا آغاز می گردد که مرکز درمانی این منطقه مسؤولیت واکسیناسیون گروه های حساس و پرخطر را در آنجا به عهده می گیرد. در این میان، جاشوا نیز مسؤولیت نظارت بر فرایند واکسیناسیون را به عهده می گیرد.

چند روز بعد از او خواسته می گردد تعداد کل واکسن های رسیده به این مرکز را گزارش کند اما در ادامه مسؤولان متوجه می شوند در گزارش های ارسالی چند مورد تناقض وجود دارد.

وقتی هم از جاشوا در خصوص این تناقض سؤال پرسیده می گردد، او فرم های دستکاری شده و جعلی را در اختیار مسؤولان قرار می دهد. در دو مورد از فرم ها اسامی جعلی و غیرواقعی نوشته شده بود و دریکی هم نام آتش نشانی آمده بود که واکسن را دریافت ننموده بود.

جاشوا در ادامه اعتراف کرد دامیانو از او خواسته چند دوز واکسن برای مادرش بیاورد، وقتی او این کار را انجام نمی دهد، با تهدید از سوی سرپرستش روبه رو می گردد. با جست وجوی نیروهای پلیس، دو دوز از واکسن های سرقتی در پارکینگ خانه یکی از دوستان دامیانو پیدا می گردد. بنا به گفته نیروهای پلیس، این پزشکان هر دو اکنون در بازداشت هستند.

میثم مزینانی - حوادث روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42689

به "واکسن دزدی یک پزشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن دزدی یک پزشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید