نوازی: امیدوارم در آغاز مربیگر ی ام، ایرانجوان را به سطح بالا برسانم، مسئولان استقلال از حالا به فکر آینده باشند

به گزارش بلاگ پو، محمد نوازی گفت: امیدوارم به یاری مردم و مسئولان بتوانم ایرانجوان بوشهر را به سطح بالاتر فوتبال ایران برسانم.

نوازی: امیدوارم در آغاز مربیگر ی ام، ایرانجوان را به سطح بالا برسانم، مسئولان استقلال از حالا به فکر آینده باشند

محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: ایرانجوان تیم ریشه دار و قدیمی است و سال گذشته به خاطر برخی مسائل راهی لیگ دسته دوم شد. دوست داشتم اگر یاریی از دستم برمی آید، برای این تیم انجام دهم. پس از صحبتی که با مسئولان باشگاه کردم، قرارداد بستم و امیدوارم به یاری مردم، مسئولان و مالک باشگاه که از جیبش هزینه می نماید، تیم را به سطح بالاتر بیاوریم.

وی اضافه نمود: این همه در فوتبال زحمت کشیدیم، اما با ناملایمتی ها روبه رو شدیم. ایرانجوان آغاز مربیگری من است و دوست داشتم در یک جا کار کنم. امیدوارم بتوانیم در اولین گام موفق باشیم.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر و بازیکن پیشین استقلال در خصوص عدم صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی تیم نتیجه نگیرد، انتقاد زیاد می گردد. همیشه باید آینده نگر بود و به آینده فکر کرد. متأسفانه ما می گذاریم به نقطه صفر برسیم و تازه یادمان می افتد که باید چه کار کنیم. مسئولان استقلال از جمله آقای فتحی که زحمت می کشد، باید بیشتر به فکر آینده تیم باشد.

نوازی اعلام نمود: حیف است استقلال به خاطر اشتباهاتی از آسیا حذف گردد. وقتی کار از کار می گذرد، تازه یادمان می افتد که چه راهی پیش بگیریم. استقلال تیم بزرگ و دوست داشتنی است و باید مسائل و حواشی این تیم جمع گردد. طرفداران دوست دارند تیم شان نتیجه بگیرد و نباید دست روی دست گذاشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1740

به "نوازی: امیدوارم در آغاز مربیگر ی ام، ایرانجوان را به سطح بالا برسانم، مسئولان استقلال از حالا به فکر آینده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: امیدوارم در آغاز مربیگر ی ام، ایرانجوان را به سطح بالا برسانم، مسئولان استقلال از حالا به فکر آینده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید