نماهنگ کلاس تاریخ فراوری شد، پخش از شبکه های تلویزیون

به گزارش بلاگ پو، امیر تیموری نویسنده و کارگردان نماهنگ کلاس تاریخ در مصاحبه با خبرنگاران درباره جزییات تازه ترین اثر تولیدشده مرکز مأوا گفت: ایده شکل گیری نماهنگ کلاس تاریخ از قطعه موسیقایی فانوس شب با شعری از روح الله عیوضی، موسیقی احسان جوادی اجراشده توسط گروه سرود نسیم رحمت شکل گرفت و وقتی ساخت نماهنگ این قطعه کرال از سوی مرکز موسیقی مأوا به من پیشنهاد شد، کوشش کردم برای آن، داستان طراحی کنم.

نماهنگ کلاس تاریخ فراوری شد، پخش از شبکه های تلویزیون

وی ادامه داد: داستان این کلیپ در مدرسه ای می گذرد که بچه های کلاس تاریخ با همراهی معلم از انبار مدرسه صندوقی از لباس های مربوط به اجرای تعزیه را پیدا می نمایند. این اتفاق باعث می گردد که آنها تصمیم بگیرند مجلس تعزیه ای را در مدرسه اجرا نمایند و درنهایت از خانواده ها و بزرگترها دعوت می گردد تا در مراسم حضور داشته باشند. در همین اثنا خرده روایت هایی نیز در داستان خلق می گردد که کلیت نماهنگ را تشکیل می دهد.

این کارگردان تاکید دارد که از نشانه های همیشگی کلیپ های مناسبتی فاصله گرفته است و در این باره گفت: به عنوان نمونه یکی از بازیگران کلیپ، فرزند شهید است که حضورش در فضای داستان تفاوتی با دیگران ندارد، اما معرفی او به گونه ای دیگر برای مخاطب انجام گردد که تکراری نباشد، به عبارتی مخاطب در صندلیی با این فرزند شهید روبه رو می گردد که فکر می کنم صندلی متفاوتی است.

تیموری در خاتمه بیان نمود: تمامی مراحل مربوط به فراوری اثر در یک مدرسه انجام گرفته و سعی ما بر این بوده که تصاویری بگیریم که مخاطب آنها را در یک کلیپ استاندارد می بینند. ما گرچه زمان کمی برای فیلمبرداری داشتیم اما در مجموع از فضای طراحی و فراوری کار رضایت دارم و امیدوارم مخاطبان نیز بتوانند با آن ارتباط برقرار نمایند.

نماهنگ کلاس تاریخ به تهیه نمایندگی مرکز موسیقی مأوا ،مجری طرح موسسه مصیر با مدیریت صادق حسینی، نویسندگی و کارگردانی امیر تیموری، رضا دیدار مدیر فیلمبرداری، مهدی مقدم مشاور هنری و تدوین و امیرمهدی صادقی مدیرفراوری و برنامه ریزی همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) از شبکه های سوم سیما، نسیم و چند شبکه دیگر پخش خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1719

به "نماهنگ کلاس تاریخ فراوری شد، پخش از شبکه های تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماهنگ کلاس تاریخ فراوری شد، پخش از شبکه های تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید