نقی پور: امنیت در ورزشگاه ها در کارگاه آموزشی امنیتی AFC جز به جز بررسی شد

به گزارش بلاگ پو، رضا نقی پور، رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در کارگاه آموزشی امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار می شد، حاضر شد.

نقی پور: امنیت در ورزشگاه ها در کارگاه آموزشی امنیتی AFC جز به جز بررسی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا نقی پور، رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در کارگاه آموزشی امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی در مالزی برگزار شد، شرکت کرد.

نقی پور در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: بحث امنیت در فوتبال که شامل حوزه استادیوم ها، حضور تماشاگران و پیشگیری های لازم در خصوص حوادث و محیط های فوتبال می شود، در این دوره توسط مدرسان AFC و مسئول امنیتی یوفا تدریس شد. هماهنگی با پلیس، مسئولان برگزاری مسابقه، عوامل استادیوم، حضور آتش نشانی، اورژانس و آمبولانس در محل استادیوم از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: همچنین در این دوره، امنیت تماشاگران از ورود تا خروج از استادیوم به صورت جز به جز مطرح شد. موارد امنیتی که لازم بود در استادیوم ها توسط مسئولان امنیتی صورت بگیرد تا سلامت خبرنگاران با مشکل روبه رو نشود، مورد بررسی قرار گرفت.

نقی پور با اشاره به مباحثی که در این کارگاه آموزشی مطرح شد، اضافه کرد: حوادث و اتفاقاتی که در استادیوم های مختلف رخ داده به تصویر کشیده شد. نظرات مختلفی هم مطرح شد که در این قسمت در خصوص فروش الکترونیکی بلیت برای اولین بار در ایران و شماره گذاری صندلی های استادیوم ها توضیحات کاملی را ارائه کردم.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه دوره فوق بسیار مفید و مؤثر بود، قصد داریم تا یک دوره آموزشی برای افسران امنیتی در ایران در مرحله اول برگزار کنیم و در مرحله دوم نیز هدف مان این است که از مدرسان AFC برای برگزاری دوره پیشرفته دعوت کنیم تا با برگزاری یک دوره بین المللی بتوانیم سطح آگاهی و دانش مأموران و افسران امنیتی خود را ارتقا دهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14085

به "نقی پور: امنیت در ورزشگاه ها در کارگاه آموزشی امنیتی AFC جز به جز بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی پور: امنیت در ورزشگاه ها در کارگاه آموزشی امنیتی AFC جز به جز بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید