نشانه هایی که می توانید با وجود آنها به شریک زندگی خود اعتماد کنید

به گزارش بلاگ پو، در حالی که بخشی از اعتماد صرفاً پذیرفتن حرف شریک زندگی شما است اما این شاخص های کوچک شناخت شما از یک رابطه دوست داشتنی و پایدار را آسان می نماید. اگر این علائم را در رابطه با پارتنر خود مشاهده می کنید، بدانید که او بسیار قابل اعتماد است.

نشانه هایی که می توانید با وجود آنها به شریک زندگی خود اعتماد کنید

آیا او قابل اعتماد است؟

اعتماد یکی از مهمترین ویژگی های لازم برای یک رابطه جدی است اما تشخیص دادن اینکه شما آن را دارید نیز ممکن است سخت باشد. چگونه می توانید بفهمید که می توانید به شریک زندگی خود اعتماد کنید و او نیز به به شما اعتماد می نماید؟ خوشبختانه، به گفته کارشناسان روابط در بعضی علائم گویایی زیادی وجود دارد.

او تمام احساسات خود را با شما تقسیم می نماید

صادق بودن در خصوص همه افکار و احساسات او یکی از عظیمترین نشانه هایی است که می توانید به شریک زندگی خود اعتماد کنید. شانتی فلدهان، محقق اجتماعی و نویسنده کتاب اسرار شگفت آور ازدواج های بسیار شاد می گوید: صراحت و آسیب پذیری در مکالمه - تمایل واقعی آنها به باز کردن و به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها فکر می نمایند است، حتی اگر آنها را در معرض تمسخر قرار دهد و شما از او انتقاد کنید - این یک چیز ترسناک در بسیاری از روابط است. البته فقط به این دلیل که شریک زندگی شما بلافاصله نمی خواهد افکار خود را به شما بگوید، به این معنی نیست که او تمایلی به اشتراک گذاری ندارد. تبادل نظر به بعضی از افراد یاری می نماید تا احساسات خود را پردازش نمایند اما افراد دیگر برای مرتب کردن احساسات خود به زمان تنهایی احتیاج دارند. حتی اگر دو ساعت (یا حتی چند روز) طول بکشد تا شریک زندگی شما راحت گردد، این بحث عاطفی نشان دهنده سطح عمیقی از اعتماد به رابطه و یکی از نشانه های استحکام رابطه شما است.

شریک قابل اعتماد

او اشتباه می نماید

پذیرش اشتباهات کوچک - مانند زمانی که شریک زندگی شما نوع اشتباهی بنزین را به ماشین می زند - نشان می دهد که او مایل است صادق باشید و در صورت آسیب پذیری به شما اعتماد می نماید. اگر شما نتوانید مسئولیت کارهای کوچک را به عهده بگیرید، نمی توانید مسئولیت چیزهای عظیم را نیز به عهده بگیرید. وقتی چیزها را پنهان می کنیم و دروغ می گوییم و حالت دفاعی پیدا می کنیم، می ترسیم آن شخص را وارد هر مساله ای کنیم. بنابراین یک عذرخواهی صادقانه تمایل به ایجاد اعتماد در یک رابطه را نشان می دهد. و پذیرش آن عذرخواهی هم تاثیر متقابلی دارد.

او در خصوص جزئیات روز صحبت می نماید

شریکی که هیچ چیز برای پنهان کردن ندارد، داستان های زیادی را به شما ارائه می دهد که خلاء زیادی از اطلاعات ندارند. اگر آنها بخواهند در خصوص موضوعات صحبت نمایند و جزئیات را به شما بگویند، گاهی جزئیات اضافی را هم به اشتراک می گذارند و هیچ تردیدی نداشته باشید که قابل اعتماد هستند.

او به دنبال بهانه هایی برای لمس شما می گردد

رابطه جنسی تنها نشانه صمیمیت جسمی در یک رابطه نیست. دست ها را در دست نگه داشتن و بوسه صبحگاهی به شما نشان می دهد که شما یک ارتباط عمیق دارید و به یک رابطه اعتماد دارید. چگونگی صمیمیت زن و شوهر با یکدیگر از نظر جسمی چیزهای زیادی در خصوص میزان اعتماد آنها به یکدیگر می گوید. آمدن پشت سر برای آغوش دریافت هنگام آشپزی، صمیمیت است. صمیمیت فقط عمل جنسی نیست و این چیزهایی کوچک را نیز شامل می گردد.

روانشناسی روابط

شما یک حساب بانکی مشترک دارید

فلدهان می گوید: این بسیار عادی است که مردم هنگام ازدواج می شنوند: یک حساب بانکی مشترک داشته باشید تا اگر او دچار مشکل شد، شما بتوانید هزینه زندگی خود را تأمین کنید. نشانه اعتماد این است که آنها بخواهند کاملا خود را در معرض خطر قرار دهند و در خصوص امور اقتصادی بسیار باز باشند. عمل پنهان کردن پول از شریک زندگی خود نشان می دهد که در یک سطح خاص، انتظار بدترین چیز را از شریک زندگی خود دارید. حتی اگر حساب بانکی جداگانه ای داشته باشید، صادق بودن در خصوص امور اقتصادی نشان می دهد که شما به یکدیگر وابسته هستید و به اندازه کافی به یکدیگر اعتماد دارید تا آسیب پذیر بمانید.

اولویت او شما هستید

به عنوان مثال، اگر در خصوص شریک تجاری جذاب او احساس خطر می کنید اما او پیشنهاد می دهد شما را به او معرفی کند، خود را اولویت خود قرار می دهید یا او را؟ شوارتز می گوید: همواره مهم است که به شریک زندگی خود نشان دهید که آنها اولویت خود را دارند. این فقط باعث می گردد شما اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی تان احساس ناامنی و بی اعتمادی نمی نماید.

او همه چیز را رها می نماید تا با شما صحبت کند

تمایل به بلند شدن برای یک لیوان آب در هنگام بحث، شاخصه خوبی است که او به آنچه شما می گویید اهمیت می دهد. زبان بدن نشانگر خوبی برای این امر است. سعی کنید زبان بدن خود را باز نگه دارید تا نشان دهید که گوش می دهید. این فقط یکی از عادت های روزمره زوجین در روابط سالم است.

او به شما اجازه می دهد صحبت کنید

در حالی که در خصوص روز بد خود احساسات تان را تخلیه می کنید، در سکوت نشستن نشان می دهد که شریک زندگی شما به احساسات شما احترام می گذارد. بسیاری از اوقات سعی می کنیم فضا را با پیشنهادات یا ایده هایی درباره چگونگی یاری به آن شخص پر کنیم. این اغلب یاریی نمی نماید زیرا شخص مقابل فقط می خواهد شنیده گردد. اگر شما کسی هستید که گوش می دهد، سعی کنید سکوت باعث ناراحتی شما نگردد. وقتی او احساسات خود را بیرون داد، از او سوال کنید آیا کاری می توانید انجام دهید تا یاری کنید به جای اینکه بلافاصله مشاوره خود را داوطلبانه بیان کنید.

سوالات او مثل بازپرسی نیست

شوارتز می گوید، اغلب - گرچه نه همواره - افراد به یک شریک مشکوک می شوند زیرا می توانند تصور نمایند خودشان مشکلاتی را ایجاد می نمایند که شریک زندگی خود را به آن متهم می نمایند. بنابراین اگر به یک رابطه اعتماد داشته باشید، او آن احساسات بدبینانه را ایجاد نمی نماید. شوارتز می گوید: شما با نشان دادن حمایت خود نشان می دهید، در واقع با اعتقاد حرف او را باور دارید و به او اعتماد دارید. پذیرفتن صمیمانه سخنان آن شخص یا پرسیدن سوالات بعدی که نشان دهنده علاقه به آنچه رخ داده است در مقابل آنچه انجام داده یا رخ نداده است نشان از اعتماد دارد.

او هنگام رانندگی تلفن خود را به شما تحویل می دهد

وقتی همسرتان نیست، نباید پیغام های او را چک کنید اما اگر او تلفن خود را بدون اینکه از او خواسته گردد به شما تحویل دهد، می دانید که او چیزی برای پنهان کردن ندارد. فلدهان می گوید: اینطور نیست که شما باید بروید و تلفنش را آنالیز کنید، زیرا این باعث می گردد کارآگاه شوید و این سالم نیست. اما این فقط دانستن این است که من یک کتاب باز در گوشی دارم و اگر شما ببینید هم چیزی نیست که دوست ندارم شما آن را ببینید.

تبادل نظریی طبیعی دارند

یک دروغگو خوب می داند که دروغگوها نمی توانند به چشمان شما نگاه نمایند، بنابراین یک شریک فریبکار ممکن است با نگاه مستقیم به چشمان شما جبران کند. شوارتز می گوید: وقتی کسی حقیقت را می گوید، لازم نیست خیلی چشم در چشم شما باشد. اگر قابل اعتماد هستند، مردم عادیبسیار طبیعی هستند.

شما چه نشانه هایی در پارتنرتان می بینید که نشان دهنده قابل اعتماد بودن اوست و یا همچنین چه نشانه های مشکوکی می بینید که ذهن تان را درگیر می نماید؟

منبع:

rd

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: هفت گنج
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44903

به "نشانه هایی که می توانید با وجود آنها به شریک زندگی خود اعتماد کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه هایی که می توانید با وجود آنها به شریک زندگی خود اعتماد کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید