مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تراشه 1 ترابایتی سامسونگ تا پژوهش جالب دانشمند ایرانی برای تبدیل سیگنالهای مغز به صداها

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تراشه 1 ترابایتی سامسونگ تا پژوهش جالب دانشمند ایرانی برای تبدیل سیگنالهای مغز به صداها

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

میتسوبیشی از تیزر طرح مفهومی جدیدترین خودرو برقی خود در ژنو رونمایی کرد. این خودرو برقی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که البته هنوز به طور کامل معرفی نشده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک اعلام نموده که به کاربرانی که اجازه دهند، این پلتفرم به اطلاعات شخصی آنان دسترسی داشته باشد مبلغ 20 دلار به ازای هر ماه پرداخت خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به لطف تراشه جدید حافظه سامسونگ، ممکن است گوشی هوشمند شما به زودی تا 1 ترابایت حافظه ذخیر سازی داشته باشد. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از کاربران پر مصرف مهم باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها آنالیز اینترنت بدون نگرانی از آسیب پذیری ها و حملات سایبری بسیار سخت است. درواقع بسیار سخت است که مطمئن باشید آنالیز URL توسط شما با درستی و صحت انجام می گردد اما اکنون گوگل می خواهد این مشکل را از بین ببرد و با شناسایی آدرس های خطرناک و غلط شما را در مسیری درست تر راهنمایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کریستوفر وایلی افشاگر رسوایی کمبریج آنالیتیکا اخیرا در کمپانی مد و زیبایی مشهور H&M استخدام شده است. این موضوعی است که در نگاه اول ساده به نظر می رسد اما حاوی نکات مهمی است. برای مثال این استخدام سوال مهمی را مطرح می نماید؛چرا وایلی با وجود سوابق در شرکت های تکنولوژیک و تخصص تحلیل داده ها سر از یک برند مد درآورده است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تکنولوژی ریویو نوشت: چشم انداز هوش مصنوعی و روباتیک همواره در سراسر دنیا شگفت انگیز است اما اتفاقات سال گذشته نشان داد که هوش مصنوعی در طول زمان می تواند مخاطراتی را ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران در تلاشند تا به هوش مصنوعی آموزش دهند سیگنالهای مغزی ما را به سخنرانی تبدیل کند. این کار توسط تیمی از پژوهشگران دانشگاه کلمبیا و به سرپرستی دکتر نیما مسگرانی انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4327

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تراشه 1 ترابایتی سامسونگ تا پژوهش جالب دانشمند ایرانی برای تبدیل سیگنالهای مغز به صداها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تراشه 1 ترابایتی سامسونگ تا پژوهش جالب دانشمند ایرانی برای تبدیل سیگنالهای مغز به صداها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید