معرفی هتل اوتومون پالاس استانبول ، 4 ستاره

به گزارش بلاگ پو، هتل اوتومون پالاس استانبول | taksim square hotel istanbul turkey

به خاطر شرایط توریستی استانبول، این شهر پر است از هتل های متنوع و مختلف. در این شهر می توانید تا از هر مدل اقامتگاهی از متل و هاستل گرفته تا هتل های معمولی و یا لوکس و مجلل در انواع مختلف برای اقامت خود پیدا کنید. در سطح هتل های 4 ستاره استانبول یکی از هتل های خوبی که می خواهیم به شما معرفی کنیم؛ هتل اوتومون پالاس استانبول است. این هتل 4 ستاره که استحقاق داشتن ستاره پنجم خود را هم دارد، با مراکز درمانی و بعضی از جاذبه های شهر استانبول در فاصله کم و مناسبی قرار گرفته است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر آنالیز کنیم که امکانات و خدمات هتل اوتومون پالاس استانبول در چه سطحی است که کاربرانی که از سایت بوکینگ تجربه اقامت در آن را داشته اند به آن نمره 9 را داده اند.

معرفی هتل اوتومون پالاس استانبول ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل اوتومون پالاس استانبول

این هتل 4 ستاره همانطور که گفتیم استحقاق دریافت ستاره 5 خود را دارد. هتل اوتومون پالاس استانبول از این رو هتل مطلوبی است که هم محیطی زیبا با طراحی مدرن را برای مسافرانش به وجود آورده و هم انواع و اقسام امکانات تفریحی و رفاهی را در محیط خود به وجود آورده است. فرقی هم نمی کند که شما برای تفریح به این شهر رفته باشید یا برای کار. هم برای توریست هایی که برای گذراندن تعطیلات خود این هتل را ناتخاب نموده اند و هم برای تجار و گروه های کاری این هتل امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است.

اتاق کنفرانس، دستگاه فکس و کپی و امکاکناتی از این قبیل از ظرف هتل اوتومون پالاس استانبول برای گروه های کاری در نظر گرفته شده است. البته امکانات این هتل برای توریست ها و گردشگران بسیار بیشتر و قابل توجه تر است. از جمله خدمات این هتل برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می نمایند می توانیم به: لابی بسیار زیبا ومجهز، استندهای فروش سوغاتی، سالن مخصوص افراد سیگاری، روزنامه های روز ترکیه و بین الملل، کافه و رستوران زیبا و مجهز، اینترنت پر سرعت وای فای آن هم در تمامی نقاط هتل من جمله مشاعات ومحیط خصوصی، سالن تلویزیون و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

هر زمانی که شما به این هتل مراجعه کنید امکان پذیرش از سوی رزرویشن 24 ساعته هتل را دارید آن هم به سرعت و بدون هدر دادن زمان شما!

از ویژگی های مثبت این هتل این است که به سرعت کارهای شما را انجام می دهند.

اتاق های هتل هر روز توسط روم سرویس نظافت می شوند اما اگر در این خصوص درخواست بیشتری از خدمات را دارید باید به صورت جداگانه هزینه آن را بپردازید. این خدمات عبارتند از: اتوشویی، خشکشویی و سرویس هایی از این دست.

برای دیدن دیگر خدمات این هتل، کلیک کنید.

امکانات تفریحی هتل اوتومون پالاس استانبول

در این هتل می توانید تا خدمات آرایشی و زیبایی، برگزاری جشن های عروسی، سالن سلامت و از این قبیل خدمات را با پرداخت هزینه برای خود داشته باشید. نگهبانی هتل، بالابر، آسانسو، خود پرداز و از این قبیل خدمات در این هتل موجود است. خدمات رایگان شاتل از طرف این هتل برای مسافران هتل اوتومون پالاس استانبول نیز موجود است. اگر می خواهید تا در این هتل پذیرش شوید باید بین ساعات 1 تا 7 صبح و برای پس دادن و تحویل اتاق تا ساعت 12 بعد از ظهر اقدام نمایید.

از جمله امکانات این هتل برای تفریح کردن می توانیم به استخر فصلی در فضای داخلی و خارجی، مرکز ورزشی و تناسب اندام و خدمات زیبایی اشاره نماییم.

رستوران هتل نیز غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت بوفه و یا سلف سرویس ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل اوتومون پالاس استانبول

اتاق های این هتل زیاد هستند و کاملا دیوارهایشان عایق صدا می باشد. سیستم تهویه مطلوب و همگانی و همچنین تنظیم دما و همچنین گرمایش و سرمایش قابل تنظیم در هتل اوتومون پالاس استانبول یکی از دیگر امکانات این هتل است. سشوآر، حوله تمیز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، میز، ملحفه های تمیزو ضد عفونی شده و بسیاری از دیگر امکانات در این هتل مهیا می باشد. البته خدمات بیشتربرابر است با دریافت هزینه بیشتر! اقامت در این هتل و اتاق های راحتش را در سفر به ترکیه به شما پیشنهاد می نماییم اما دست آخر باید ببینید که این هتل ویژگی های مورد احتیاج شما را دارد یا خیر؟

انواع اتاق های هتل اوتومون پالاس استانبول

اتاق های 2 نفره

مساحت: اتاق 25 متر مربع

این اتاق دارای 1 تخت دو نفره بزرگ و به همراه یک سوفا است که البته باتوجه به افرادی که با شما در سفر هستند، قابلیت تغییر تخت به 2 تخت 1 نفره هم وجود دارد.

اتاق های مالی

مساحت: 22 متر مربع

این اتاق های دارای 2 تخت یک نفره و یک سوفا هستند که می توان آن را به 1 تخت سه نقره هم تغییر داد. در این اتاق ها 3 نفر می توانند اقامت نمایند.

اتاق های سوپریور دابل

مساحت: 27 متر مربع

همااند دیگر اتاق های این هتل، 2 تخت یک نفره با قابلیت تغییر به 1 تخت 2 نفره به همراه یک سوفا در این اتاق ها وجود دارد.

اتاق های سوپریور دابل با دید شهر

مساحت: 25متر مربع

همچون دیگر اتاق های این هتل، 2 تخت 1 نفره یا یک تخت 2 نفره به همراه سوفا در این اتاق ها موجود است و برای 3 نفر مناسب است.

اتاق های دلاکس دابل

مساحت: 40 متر

این اتاق با این که مساحت زیادی دارد اما برای 3 نفر مناسب است و دارای همان 1 سوفا و 2تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ است.

اتاق خانوادگی

مساحت: 50 متر

این اتاق ها دارای 2 اتاق مجزا در خود هستند.

اتاق 1: یک سوفا و یک تخت دو نفره

اتاق 2: 1 سوفا و 2 تخت 1 نفره

این اتاق های برای 6 نفر مناسب است.

اتاق خانواده با دید شهر

مساحت: 65 متر

این اتاق های نسبت به نوع اول خود بزرگ تر هستند و جای بیشتری در نتیجه برای افراد وجود دارد.

اتاق 1: 1 تخت بزرگ 2 نفره به همراه یک سوفا

اتاق 2: 2 تخت 1 نفره به همراه یک سوفا

این اتاق ها برای 6 نفر مناسب است.

فاصله هتل اوتومون پالاس استانبول تا جاذبه های شهر

  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا 5.2 کیلومتر از شما فاصله دارد که با تاکسی سواری 10 دقیقه ای می توانید به آنجا برسید.
  • موزه مادام توسو: این موزه تنها 500 متر از شما دورتر است که با 7 دقیقه پیاده روی می توانید به آنجا برسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا 21 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 40 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 50 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا 4.6 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 13دقیقه ای به آنجا بروید.
  • قلعه روملی حصار استانبول: حدودا 10.3کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 19دقیقه ای به آنجا بروید.
  • خیابان استقلال: این خیابان بسیار به شما نزدیک است و با 8 دقیقه پیاده روی می توانید مسافت 650 متری این هتل تا خیابان استقلال را بپیمایید.

موقعیت هتل اوتومون پالاس استانبول

برای دیدن موقعیت جغرافیایی هتل اوتومون پالاس استانبول به نقشه گوگل زیر مراجعه کنید.

آدرس هتل:

Gümüşsuyu Mahallesi Sıraselviler Caddesi No:7 Taksim, 34437

منبع: booking.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9976

به "معرفی هتل اوتومون پالاس استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل اوتومون پالاس استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید