محل اردوی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تعیین شد، AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تأیید کرد

به گزارش بلاگ پو، باشگاه پرسپولیس هتل محل اقامت تیم و عوامل کنفدراسیون فوتبال آسیا را که برای بازی برگشت با کاشیما به تهران سفر می نمایند معین کرد.

محل اردوی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تعیین شد، AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین علیپور، مشاور باشگاه در امور اداری، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برگشت با کاشیما آنتلرز اردوی پیش از بازی خود را از روز جمعه در هتل ارم بر پا خواهد نمود.

سرخپوشان چهارشنبه شب هفته آینده دبی را با پرواز ساعت 22 به وقت محلی ترک می نمایند تا به تهران بازگردند و اردوی جمعه در صورت خواست برانکو ایوانکوویچ می تواند از صبح جمعه شروع گردد.

باشگاه پرسپولیس، همچنین هتل اسپیناس پلاس را برای میهمان خود و عوامل برگزاری مسابقه از کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است؛ بخشی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا و میهمانان این کنفدراسیون برای بازی پایانی لیگ قهرمانان نیز در دیگر هتل های تهران استقرار خواهند یافت.

خبر دیگر اینکه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس، هفته گذشته سه طرح مختلف را با توجه به برنامه های مختلفی که در هر یک دیده بود، برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا یکی از آنها را مورد تأیید قرار دهد.

برنامه ریزی این آیین ویژه که برای AFC حائز اهمیت است، باید براساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی کنفدراسیون صورت می گرفت. این موضوع در جلسات مختلف ستاد، برای تطابق موارد مختلف با شرایط داخلی، کاهش هزینه ها و انتخاب پیمانکاران مطرح شد.

طرح تأییدشده که استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را پاس خواهد نمود، نسبت به طرح اولیه ای که وجود داشت، هزینه ها را تا حدود 38 درصد در این بخش کاهش داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2467

به "محل اردوی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تعیین شد، AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل اردوی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تعیین شد، AFC طرح پرسپولیس برای افتتاحیه بازی و تشریفات میهمانان را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید