لیگ برتر فوتبال ایران ، چهارمین پیروزی ماشین سازی

به گزارش بلاگ پو، لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی ماشین ساری تبریز مقابل سایپا وارد هفته دوازهم شد.

لیگ برتر فوتبال ایران ، چهارمین پیروزی ماشین سازی

خبرنگاران - حسن حیدری: در این بازی که در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شد، دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی به نمایش گذاشتند و به گلی دست پیدا نکردند. در نیمه دوم دقیقه 64 محمد قادری نفوذ سریعی به محوطه جریمه سایپا انجام داد که در برخورد با سعید محمدفرد نقش زمین شد تا حسین زمانی، داور مسابقه اعلام پنالتی کند. احمد زنده روح مامور زدن پنالتی شد و با خونسردی خلاف حرکت حامد فلاح زاده، دروازه بان سایپا گل اول بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 94 این ملاقات حامد لک بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد تا تیم تبریزی سه امتیاز باارزش را از آن خود کند. توپ ارسالی از سمت راست زمین را اتابک زارعی به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به سهرابیان که در حالت درازکش بود برسد اما او در زدن ضربه آخر پیروز نبود تا تعیین عباسیان از راه رسید و پاس بسیار خوبی به محمدفرد داد و او در موقعیت گلزنی نهاده شد. شوت محکم او را حامد لک با واکنش عالی مهار کرد. این چهارمین برد ماشین سازی در رقابت های این فصل بود که با 15 امتیاز در صندلی نهم قرار گرفته است. سایپا هم اگر به همین شکل در لیگ برتر ادامه دهد بدون شگ در نیم فصل دوم جبران این نتیجه های ضعیف بسیار سخت خواهد شد. این تیم در حال حاضر با 10 امتیاز در صندلی سیزدهم جدول است.

در ادامه این بازی ها فردا آدینه سه بازی برگزار می گردد. تیم شایسته و بدون باخت نفت مسجد سلیمان در خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود. این دو تیم در بازی های قبلی خود به ترتیب پرسپولیس و فولاد را شکست داده اند و همین امر باعث می گردد جذابیت ملاقات بیشتر گردد. در بوشهر تیم های ته جدولی شاهین شهرداری و پارس جم با هم ملاقات می نمایند. در اهواز هم ملاقات فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان تقابل استاد و شاگرد است. پاس زمانی که با مجید جلالی قهرمان لیگ شد، جواد نکونام به عنوان بازیکن در تیم حضور داشت. در جدول رده بندی شرایط دو تیم کاملا متفاوت است؛ فولاد با نکونام با 16 امتیاز در منطقه امن جدول قرار گرفته است و گل گهر با 5 امتیاز در صندلی پانزدهم ایستاده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16582

به "لیگ برتر فوتبال ایران ، چهارمین پیروزی ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال ایران ، چهارمین پیروزی ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید