شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، ایتالیا روز دوشنبه ضمن ارائه آمار روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا اعلام نمود که شمار قربانیان بیماری کووید19 در این کشور از مرز 100 هزار نفر گذشته است.

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بر اساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، با جان باختن 318 بیمار مبتلا به کووید19 طی بیست و چهار ساعت گذشته شمار قربانیان این بیماری یک سال پس از ظهور نخستین نشانه های ابتلا به کووید در این کشور به یکصد هزار و 103 نفر افزایش یافته است.

به نقل از یورونیوز، ناحیه لمباردی واقع در شمال ایتالیا که از آن به عنوان قلب مالی این کشور یاد می گردد با ثبت حدود 30 هزار قربانی بیشترین تاثیر را از شیوع ویروس کرونا و همه گیری بیماری کووید19 پذیرفته است.

پس از لبماردی سه ناحیه دیگر واقع در شمال، شمال غربی و شمال شرقی این کشور یعنی امیلیا-رومانیا، پیمونت و ونتو قرار دارند که به ترتیب هر یک 30، 11 و 10 هزار مورد مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید19 را در میان جمعیت خود به ثبت رسانده اند.

فرانس پرس با تهیه گزارشی در این خصوص این نکته را یادآوری نموده که شمار قربانیان در ایتالیا اغلب با آنچه رسما اعلام شده تفاوت دارد.

یک اندیشکده فعال در زمینه بهداشت هفته گذشته در گزارشی از افزایش 33 درصدی شمار هفتگی مبتلایان به بیماری کووید19 در ایتالیا طی دوره زمانی 24 فوریه تا دوم مارس (18 اسفند) اطلاع داد و تاکید نمود که این میزان (123 هزار مورد ابتلا) بالاترین آمار ثبت شده پس از دسامبر گذشته بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45792

به "شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز 100 هزار نفر گذشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید