شباهت بین چسب ناخن و قطره چشم حادثه آفرید!

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - زنی هنگام استفاده از قطره چشم به اشتباه از چسب ناخن استفاده کرد که باعث شد پلک هایش به هم بچسبد.

شباهت بین چسب ناخن و قطره چشم حادثه آفرید!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اخبارک؛ ویلیامز قصد داشت به خاطر درد چشمش قطره مخصوص چشمی را که همواره از آن استفاده می کرد را دوباره در چشمش بریزد. او با چشمانی بسته دستش را به سمت کیف خود دراز کرد و ظرف کوچک قطره چشم را برداشت. او یک بطری کوچک چسب ناخن هم در کیفش داشت تا ناخن های شکسته اش را درست کند. ویلیامز این دو بطری کوچک را با هم اشتباه گرفت و حادثه وحشتناکی رخ داد.

ویلیامز خیلی دیر متوجه اشتباه خود شد. او گفت: کور شده بودم. قطره چسب در چشمم ریخته شده بود، من سعی کردم آن را پاک کنم. چشمانم را محکم بستم. آغاز کردم چشمانم را با آب سرد می شستم و سعی کردم پلک هایم را از هم باز کنم، اما نتوانستم.

ویلیامز چشمانش را در کاسه آب گذاشت که درکتر گفت این کار او تصمیم خوبی بوده است. همانطور که چشم پزشک در Beaumont Health در میشیگان گفت: اگر هر چیزی را اشتباهی به چشم خود زدید، بهترین کار این است که چشم ها را با آب بشویید. یک بطری شیر یا ریختن آب روی چشم باعث درد و سوزش می گردد، اما شما با این کار می توانید بینایی خود را حفظ کنید.

ویلیامز به بیمارستان منتقل شد و در آنجا پزشکان لنز چشمش را که روی آن چسب ناخن بود برداشتند. پزشکان مجبور شدند قسمت بالایی پلک را برگردانند و بکشند تا لنز برداشته گردد.

ویلیامز گفت که دیگر هرگز قطره های چشمی و چسب ناخن را در کیف خود نگه نمی دارد و احتمالاً دیگر از چسب ناخن استفاده نخواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47694

به "شباهت بین چسب ناخن و قطره چشم حادثه آفرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت بین چسب ناخن و قطره چشم حادثه آفرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید