سومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال ایران، شاگردان کولا در صدر

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دنیا به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا در حال پیگیری است. تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل تیم های پورتوریکو و بلغارستان، امروز (شنبه) در سومین دیدار خود به مصاف تیم کوبا رفت و با نتیجه 3 بر یک ضمن شکست کوبا برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی دنیا به سومین برد متوالی خود دست یافت و در صدر جدول گروه D نهاده شد. رقابت های قهرمانی دنیا والیبال هر چهار سال یکبار برگزار می گردد و پس از المپیک دومین رویداد مهم در والیبال است.

سومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال ایران، شاگردان کولا در صدر

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، علی شفیعی و سید محمد موسوی شروع کنندگان ایران بودند و در طرف مقابل نیز هرناندز، رودریگز، سوارز، آردوندو، آلونسو و کاسترو برای کوبا به زمین رفتند.

در ست نخست شاگردان ایگور کولاکوویچ شروع خوبی نداشتند و از ابتدای بازی، کوبا اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد و در نهایت با اختلاف 8 امتیاز ملی پوشان ایران را شکست داد. در ست دوم املی پوشان ایران بودند که با تسلط بر بازی ست نخست را جبران و 25 بر 18 حریف را شکست و کار را در ست شماری برابر کردند. در ست سوم نیز کوبا بازی تقریبا برابری با ایران داشت اما این ست را با اختلاف 3 امتیاز به ایران واگذار کرد. در ست چهارم ایران نیز موفق شد کوبا را شکست دهد تا درر مجموع 3 بر یک پیروز بازی گردد.

* نتایج ست شماری: ست نخست: 25 بر 17 به سود کوبا ست دوم: 25 بر 18 به سود ایران ست سوم: 25 بر 22 به سود ایران ست چهارم: 25 بر 19 به سود ایران

شاگردان ایگور کولاکوویچ در گروه D رقابت ها با تیم های پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند همگروه هستند. در سومین بازی مرحله گروهی، تیم بلغارستان با شکست پورتوریکو به دومین پیروزی خود رسید و با 6 امتیاز در صندلی سوم جدول رده بندی نهاده شد. لهستان و فنلاند نیز آخرین بازی امروز در گروه D را برگزار خواهند کرد. ایران با پیروزی مقابل کوبا با 9 امتیاز و یک بازی بیش تر نسبت به لهستان در صدر گروه D نهاده شد.

تیم ملی فردا (یکشنبه) استراحت دارد و دوشنبه دیداری سخت مقابل لهستان خواهد داشت.

رقابت های قهرمانی دنیا والیبال هر چهار سال یکبار برگزار می گردد و تیم ملی ایران که در سال های 1970، 1998، 2006، 2010 و 2014 حضور داشته است موفق شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب گردیده در ادوار رقابت های قهرمانی دنیا برای والیبال ایران بوده است.

* برنامه دیدارهای ایران در مرحله گروهی: ایران - لهستان، دوشنبه، ساعت 22:00 ایران - فنلاند، سه شنبه، ساعت 18:30

24 تیم حاضر، در چهار گروه 6 تیمی حضور دارند و در خاتمه مرحله نخست، 14 تیم برتر از 30 شهریور رقابت خود را در مرحله دوم شروع خواهند کرد و در نهایت قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا هشتم مهر ماه تعیین می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1631

به "سومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال ایران، شاگردان کولا در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال ایران، شاگردان کولا در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید