سن پترزبورگ در یک دقیقه

به گزارش بلاگ پو، بررسی اجمالی شهر سن پترزبورگ

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو است که در شمال غربی این کشور واقع شده است. این شهر در سال 1703 به دستور و نظارت پتر کبیر ساخته شد و در سال 1712 تا 1918 پایتخت امپراتوری روسیه بود. این شهر جادویی غربی ترین شهر روسیه به شمار می آید، از این رو در بین مردم به عنوان پنجره ای رو به غرب مشهور است.

سن پترزبورگ در یک دقیقه

نام این شهر برای گرامیداشت روحانی کشیش پیتر (Saint Peter) است. او یکی از 12 یار عیسی مسیح، از رهبران کلیسای مسیحیت بود که در تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی نیز به تصویر کشیده شده است.

می توان از سن پترزبورگ به عنوان محبوب ترین مقصد توریستی نام برد، روزهایی که این شهر نظاره گر پدیده افسانه ای شب های سفید است. در اوایل تابستان به علت طولانی شدن زمان تابش آفتاب سن پترزبورگ در تاریکی شب فرو نمی رود و تمام مدت شبانه روز هوا یا روشن است یا حالت گرگ و میش صبحگاهی دارد. در طی شب های سفید، خورشید هیچ وقت غروب نمی کند.

کلیسای منجی بر خون ریخته شده که در محل کشته شدن امپراطور الکساندر دوم بنا شده، کاخ پترهوف که مجموعه ای از قصرها و باغ هایی با معماری باشکوه و تحسین برانگیز، موزه هرمیتاژ بزرگترین موزه جهان، کاخ کاترین و بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری از توریست ها را به سمت خود جذب می کند که دیدن هر کدام از این جاذبه ها در کنار مسابقات جام جهانی 2018 روسیه خالی از لطف نخواهد بود.

برای رزرو بلیط هواپیما با بهترین نرخ در سن پترزبورگ کلیک کنید.

برای رزرو هتل در سن پترزبورگ کلیک کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11411

به "سن پترزبورگ در یک دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن پترزبورگ در یک دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید