سرمربیان تیم های ملی کاراته: انتظارات وزیر به ما انگیزه داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر امروز از اردوی تیم ملی کاراته دیدن کرد. در این بازدید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت. وی بعد از بازدید از تیم ملی کاراته، راهی سالن بدنسازی شده و از اردوی تیم ملی تکواندو نیز بازدید کرد.

سرمربیان تیم های ملی کاراته: انتظارات وزیر به ما انگیزه داد

اعضای تیم کاراته مردان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیکیری کردند و بانوان ملی پوش نیز به همراه باقری نایب رئیس و موسوی سرمربی خود نیز در سالن حضور داشتند.

قراخانلو، سجادی و سعیدی هم در این بازدید وزیر ورزش را همراهی کردند.

در طول مدت این بازدید، سالن تمرین کاراته هوای مناسبی نداشت و به شدت گرم بود که همین موضوع باعث شد سلطانی فر دستور پیگیری دهد.

سید حسن طباطبایی با ارایه گزارشی از عملکرد تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا. شرایط ملی پوشان را برای کسب سهمیه تشریح کرد و گفت 10 مسابقه دیگر تا خاتمه کسب سهمیه برنامه داریم و اعضای تیم ملی شرایط خوبی دارند. خیلی امیدواریم تا دختران ما سیستم رنکینگ سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب نمایند.

وی اضافه کرد: کادر فنی بسیار خوبی در دو بخش بانوان وآقایان داربم که بدون حاشیه برای رسیدن به هدف کوشش می نمایند . پورشیب کاپیتان تیم ملی است که در آسیا طلا گرفت.

پس از صحبت های طباطبایی، وزیر ورزش گفت که انتظار پنج شش مدال طلا را داریم و به همین خاطر اینجا هستیم.

طباطبایی در پاسخ گفت: بهترین های کاراته را در اختیار داریم ولی شرایط المپیک متفاوت است و کوشش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

در ادامه این بازدید، هروی سرمربی تیم ملی کاراته خطاب به مسعود سلطانی فر گفت: انتظار شما از کازاته به ما قوت قلب می دهد. تیم ما تاریخ ساز رقابتهای جهانی و آسیایی است و قول نمی دهیم ولی کوشش داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما 11-10 کاراته کا در کورس کسب سهمیه داریم که همه شانس دارند. رقابت در بین نفرات خودمان برای کسب سهمیه زیاد است. تیم ما در کنار هم کوشش می نمایند. سجاد بعد از یک سال و نیم، مقام اول جهان را گرفت و پورشیب هم در یک وزن پایبن تر طلا گرفت.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: برای یک سهمیه 11 کاراته کا کوشش می نمایند و مطمئن باشید دختران و پسران ایرانی برای مدال طلا کوشش می نمایند.

همچنین ستاره موسوی سرمربی بانوان با تشکر از حمایت های وزیر و مسئولان گفت: برای اولین بار با همدلی در مسابقات آسیایی سه طلا و نفره کسب کردیم. ما راه طولانی تا کسب سهمیه داریم ، کسب سهمیه به وسیله رنکینگ سخت است. مدال آوری در بانوان ساده تر از آقایان است و ان شالله اول کسب سهمیه بعد مدال المپیک را دنبال خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9866

به "سرمربیان تیم های ملی کاراته: انتظارات وزیر به ما انگیزه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربیان تیم های ملی کاراته: انتظارات وزیر به ما انگیزه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید