زاکه رونی: برای پیشرفت باید با تیم های قدرتمند بازی کنیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است بازی با تیم های قدرتمند و درجه یک باعث افزایش سطح کیفی این تیم خواهد شد.

زاکه رونی: برای پیشرفت باید با تیم های قدرتمند بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، در پی درخواست آلبرتو زاکه رونی، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن اتحادیه فوتبال این کشور یک بازی تدارکاتی را با تیم ملی اروگوئه، قهرمان جام ملت های آمریکای جنوبی تدارک دید. به این ترتیب قهرمان آسیا در تاریخ 14 اگوست 2013 (23 مرداد 1392) در استادیوم میاگی واقع در شهر ریفو در یک ملاقات محبت آمیز پذیرای این تیم خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن امروز (دوشنبه) در گفت و گو با رسانه های این کشور گفت: اروگوئه یکی از بهترین تیم های دنیا است که در کنار کیفیت منحصربه فردش فلسفه تاکتیکی خاص خود را نیز دارد. از اتحادیه فوتبال ژاپن درخواست کردم تا بازی های دشوارتری را تدارک بینند، زیرا برای پیشرفت و افزایش سطح کیفی تیم، احتیاج به بازی با تیم های قدرتمندتر و درجه یک داریم.

تیم های ملی فوتبال ژاپن و اروگوئه ممکن است در بازی های جام کنفدراسیون ها که قرار است در ماه ژوئن برگزار گردد در مرحله حذفی با یکدیگر روبرو شوند. تیم ژاپن در ملاقات آخر خود در رقابت های مقدماتی جام دنیای 2014 برزیل ماه گذشته مقابل تیم اردن با نتیجه 2 بر یک باخت و این شانس را از دست داد تا به عنوان اولین تیم آسیا راهی مرحله پایانی این تورنمنت معتبر گردد. این شکست باعث شد تا ژاپن در رده بندی اخیر فیفا نیز دچار تنزل رتبه گردد و با 3 پله سقوط در رده بیست و نهم جای گیرد.

ژاپن در حال حاضر در رقابت های مرحله مقدماتی جام دنیای با 13 امتیاز صدرنشین گروه B است و شانس اول صعود این گروه به شمار می رود. تیم های اردن و استرالیا نیز به ترتیب با 7 و 6 امتیاز در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20371

به "زاکه رونی: برای پیشرفت باید با تیم های قدرتمند بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکه رونی: برای پیشرفت باید با تیم های قدرتمند بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید