ریسک برگزاری لیگ فوتسال بالاست، تدابیر ویژه برای اردوی تیم ملی

به گزارش بلاگ پو، داود پرهیزکار در تبادل نظر با خبرنگاران درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ مسابقات جام ملت ها را آذرماه مشخص کرد، دو بازی تدارکاتی با ازبکستان برگزار کردیم و تیم تقریباً در مرز آمادگی برای این رقابت ها قرار داشت اما متأسفانه باز هم جام ملت ها به تعویق افتاد.

ریسک برگزاری لیگ فوتسال بالاست، تدابیر ویژه برای اردوی تیم ملی

وی اضافه کرد: به این ترتیب ما هم مجبور شدیم اردوهایمان را لغو کنیم. مقرر بود لیگ برتر فوتسال اول آبان آغاز گردد که این تاریخ به 10 آبان تغییر کرد ولی این مسابقات هنوز آغاز نشده و مستلزم صدور مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات لیگ یک پروتکل بهداشتی کامل هم پیش بینی شده بود، تأکید کرد: در این ارتباط فردا جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار می گردد و بنده هم در این جلسه به همراه رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال حضور دارم تا برای آغاز لیگ به یک نتیجه برسیم. درست است که لیگ باید برگزار گردد و باشگاه ها هم می گویند در حال هزینه و تمرین کردن هستند اما از تمام اینها بالاتر، سلامت بازیکنان و مربیان است.

پرهیزکار توضیح داد: بنده سایر رشته های ورزشی را رصد می کنم مثل والیبال، بسکتبال و کشتی که برخی از بازیکنان و ورزشکارانشان مبتلا به کرونا شده اند و این شاید به ورزشکار آسیب بزند. باید تمام این جوانب را در نظر بگیریم و بعد لیگ را آغاز کنیم. شرایط در حال حاضر عادی نیست و گفته می گردد اوضاع کرونا بدتر هم می گردد. به این ترتیب تجمعاتی مثل برگزاری مسابقات فوتسال که حداقل 50 نفر عضو تیم و بازیکن دارند، نگران کننده است.

وی در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگاران گفت: باید تصمیم بگیریم که نه فوتسال ما آسیب ببیند و نه ورزشکاران. هر چه به سمت سرمای هوا برویم شرایط بدتر می گردد. نظر شخصی ام این است که ریسک برگزاری لیگ بالا است. دوست دارم مسابقات برگزار گردد و اردوهای تیم ملی هم برگزار گردد اما سلامتی برای ما مهمتر است.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا با این حساب اردوهای تیم ملی هم برگزار نخواهد شد؟ اعلام کرد: با سرمربی تیم ملی فوتسال صحبت می کنم تا ببینیم در جلسه فردا چه تصمیمی می توانیم بگیریم. اگر قرار باشد مسابقات لیگ آغاز گردد، برای اردوهای تیم ملی هم برنامه ریزی می کنیم.

پرهیزکار در مورد برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی سایر کشورهای دنیا از جمله کشورهای آسیایی مثل ژاپن، ازبکستان، امارات و کویت گفت: قطعاً ما هم برنامه هایی خواهیم داشت. در همان زمان که کرونا شدت داشت ما اردوهای تیم ملی را برگزار کردیم و طوری برنامه ریزی کردیم که کسی آسیب ندید. اگر مسابقات لیگ آغاز گردد، شرایط در تیم ملی فرق می نماید و اگر نگردد یک برنامه ریزی دیگری صورت می گیرد. همانطور که گفتم که اگر مسابقات لیگ برگزار نگردد برای تیم ملی اردوهایی می گذاریم تا آمادگی ملی پوشان حفظ گردد.

رئیس کمیته فوتسال گفت: اگر مسابقات جام ملت های آسیا همان تابستان سال گذشته برگزار می شد، بهتر بود. مطمئناً با این شرایط شرایط برای برگزاری این رقابت ها بدتر هم می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37484

به "ریسک برگزاری لیگ فوتسال بالاست، تدابیر ویژه برای اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک برگزاری لیگ فوتسال بالاست، تدابیر ویژه برای اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید