رزرو هتل های چهار ستاره تهران با قیمت مناسب در رهی نو

به گزارش بلاگ پو، اگر به هر دلیلی قصد دارید چند روزی را در تهران بمانید، می توانید به فکر رزرو هتل های چهار ستاره پایتخت باشید که امکانات خوبی دارند و هزینه آنها نسبت به هتل های 5 ستاره کمتر است.

رزرو هتل های چهار ستاره تهران با قیمت مناسب در رهی نو

طبیعی است که تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از شلوغ ترین و پرترددترین شهرهای کشور برای مسافران داخلی و خارجی باشد. به همین دلیل در نقاط مختلف شهر شاهد مراکز اقامتی متنوع هستیم. معمولا مسافران یا مهمانان خارجی در هتل های 5 ستاره اقامت دارند و مسافران و گردشگران ایرانی هم بسته به بودجه و نیاز خود تصمیم می گیرند سراغ کدام مرکز اقامتی بروند.

اما یکی از بهترین گزینه ها بدون شک اقامت در هتل 4 ستاره است که امکانات بسیار خوبی دارند و از طرف دیگر قیمت آنها از هتل های 5 ستاره کمتر است. تهران هتل های چهار ستاره زیادی دارد که بیشتر آنها در مناطق خوب شهر با دسترسی مناسب به سرویس حمل و نقل عمومی و اماکن مهم اداری و تفریحی بنا شده اند.

در سایت رهی نو می توانید به راحتی مراکز اقامتی مختلف را به صورت آنلاین رزرو کنید. اما بهتر است پیش از تصمیم گیری نهایی با چند هتل 4 ستاره خوب در تهران آشنا شوید.

هتل سیمرغ تهران

بد نیست وقتی قرار است در تهران اقامت داشته باشیم جایی را انتخاب کنیم که این اقامت چندروزه را لذت بخش تر کند. اگر هتل منتخب در خیابان جذاب ولیعصر و نزدیک پارک ساعی هم باشد که چه بهتر. هتل چهارستاره سیمرغ تهران همه این ویژگی ها را دارد و در اوقات فراغت خود می توانید از پیاده روی در طولانی ترین خیابان ایران و بازدید از پارک ساعی لذت ببرید. 30 اتاق این هتل در ساختمان شرقی و 63 واحد اقامتی دیگر در ساختمان غربی قرار گرفته است.

محل قرارگیری این هتل باعث شده است تا دسترسی خوبی به نقاط مهم پایتخت داشته باشید و در نتیجه از رزرو این هتل جذاب و لوکس رضایت داشته باشید. هر آن چیزی که از یک هتل چهارستاره فوق العاده انتظار دارید می توانید در هتل سیمرغ تهران پیدا کنید. مهمترین امکانات این مجموعه شامل موارد زیر است:

· مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی

· اتاق ویژه معلولان

· سالن بدنسازی

· کافی نت

· رستوران ایرانی

· چایخانه سنتی و دم نوش کده

· کافی شاپ

· روم سرویس 24 ساعته

· فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی

· آرایشگاه مردانه

· سالن آمفی تئاتر

· سالن همایش و تالار مراسم

اگر تصمیم دارید در این هتل اقامت داشته باشید، رزرو هتل سیمرغ تهران با بهترین قیمت را می توانید در سایت رهینو انجام دهید.

هتل بزرگ تهران 1

هتل بزرگ تهران (گراند هتل) دو شعبه دارد که شعبه 1 آن قدیمی تر است و اصالت چندین ساله خود را حفظ کرده است. هتل بزرگ تهران 1 مجموعه ای چهارستاره است که سال های متمادی محل اقامت مسافران زیادی بوده و خیلی ها این هتل را می شناسند. یکی از ویژگی های مهم آن قرارگیری در خیابان مطهری و دسترسی بسیار خوب به سرویس حمل ونقل عمومی و جاذبه ها و اماکن مهم پایتخت است.

هتل 4 ستاره بزرگ تهران 1 شامل 210 اتاق و سوئیت لوکس بوده و امکانات بسیار خوبی را برای مسافران در نظر گرفته است تا با خاطره ای خوش تهران را ترک کنید. از مهمترین امکانات رفاهی و اقامتی این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· اتاق ویژه معلولان

· کافی نت

· رستوران ایرانی

· کافی شاپ

· روم سرویس 24 ساعته

· سالن همایش و تالار مراسم

· قنادی

برای ررزرو هتل بزرگ 1 تهران با بهترین قیمت همین حالا می توانید به سایت رهی نو سر بزنید.

هتل اسکان الوند تهران

اگر از شنیدن آدرس میدان آرژانتین و انتهای خیابان الوند در صداوسیما خاطره دارید، بد نیست بدانید حوالی این آدرس، نبش خیابان اهورا مزدا هتل چهار ستاره ای به نام اسکان الوند قرار گرفته است که می تواند یک خاطره خوش دیگر برای شما بسازد. این هتل هم علاوه بر امکانات بسیار خوب، دسترسی مناسبی هم به سرویس حمل و نقل عمومی و مکان های دیدنی تهران دارد.

جکوزی و سونا رایگان، رستوران ایرانی، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، کافی نت، میز بیلیارد و اسنوکر، سالن همایش، کافی شاپ فضای باز و... فقط بخشی از امکانات رفاهی این هتل جذاب است که به عنوان دومین هتل از گروه اسکان شناخته می شود.

هر زمانی که بخواهید می توانید برای رزرو هتل اسکان الوند تهران به صورت آنلاین از سایت رهی نو اقدام کنید و با بهترین قیمت در اتاق موردنظرتان اقامت داشته باشید.

هتل آتانا تهران

اگر برای کارهای اداری و تجاری به تهران می آیید و دنبال یکی از بهترین هتل های تهران هستید، هتل چهار ستاره آتانا بهترین گزینه برای شماست. این هتل نوساز که حدود یک سال از قدمت آن می گذرد، در خیابان طالقانی قرار گرفته است و دارای 85 واحد اقامتی و 14 طبقه است.

نمای بیرونی و طراحی این هتل بسیار زیباست و کاملا حس لوکس بودن را به شما منتقل می کند. با اقامت در این مجموعه می توانید از امکاناتی چون رستوران و کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی و... استفاده کنید.

هر زمانی که قصد رزرو هتل آتانا تهرانداشتید می توانید این کار را به صورت آنلاین در سایت رهی نو انجام دهید.

سامانه رزرو هتل در تهران رهی نو

تهران با توجه به اینکه پایتخت ایران است و مسافران خارجی و ایرانی زیادی به دلایل کاری یا تفریحی به این کلان شهر سفر می کنند، مراکز اقامتی زیادی دارد. بعضی از افراد برای مدت کوتاه به این شهر می آیند و به دنبال راهکارهای اقتصادی می گردند، اما بعضی دیگر از مسافران و به ویژه مهمانان خارجی به دنبال بهترین هتل ها هستند.

اما در سایت رهی نو نه تنها هتل های تهران، بلکه دیگر مراکز اقامتی کشور را بعد از بررسی مشخصات و مقایسه با هتل های دیگر می توانید با بهترین قیمت رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: چمدان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34462

به "رزرو هتل های چهار ستاره تهران با قیمت مناسب در رهی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های چهار ستاره تهران با قیمت مناسب در رهی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید