رئیس سازمان میراث فرهنگی از هتل 5ستاره امیرکبیر اراک بازدید کرد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از هتل 5ستاره امیرکبیر اراک بازدید کرد و در جریان طرح توسعه این مجموعه اقامتی و گردشگری نهاده شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی از هتل 5ستاره امیرکبیر اراک بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفر به استان مرکزی، عصر امروز دوشنبه 28 مرداد 98، از بخش های مختلف هتل 5ستاره امیرکبیر و طرح توسعه این مجموعه گردشگری اقامتی بازدید کرد .

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن ابراز خرسندی از احداث چنین مجموعه ای در اراک از بخش های هتل همچون ساختمان هتل، سالن همایش و سمینار، برج های مسکونی هتل، طرح توسعه مرکز تجارت بین الملل امیرکبیر و استخر فاز دوم بازدید کرد.

در این بازدید قائم مقام مدیر هتل امیرکبیر جزئیاتی از طرح توسعه هتل همچون سالن همایش و طرح های گردشگری ارائه کرد و مونسان نیز از اجرای طرح توسعه هتل استقبال کرد.

هتل بین المللی پنج ستاره امیرکبیر در دامنه ارتفاعات شهر اراک در مجموعه سیاحتی و تفریحی امیرکبیر در زمینی به وسعت 25 هکتار به شکل عرشه کشتی در تیرماه 1384 افتتاح شد. ساختمان اصلی این هتل 10 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 75 اتاق در هفت طبقه شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت های یک و دو خوابه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10917

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی از هتل 5ستاره امیرکبیر اراک بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی از هتل 5ستاره امیرکبیر اراک بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید