داورزنی: صلاح نیست دولت تیم داری کند، چشم رئیس فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته باشد

به گزارش بلاگ پو، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: چشم رئیس جدید فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد چون در این صورت با مسائل جدی روبرو خواهد شد.

داورزنی: صلاح نیست دولت تیم داری کند، چشم رئیس فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: کار کردن با ناشنوایان لذت خاصی دارد و من به آقای تیشه گران که توفیق خدمت به این عزیزان را پیدا کرده تبریک می گویم.

وی ادامه داد: چشم رئیس جدید فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد چون در این صورت با مسائل جدی روبرو خواهد شد. دولت بخشی از هزینه های فدراسیون را تقبل می کند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ناشنوایان نیاز به ترحم ندارند بلکه نیاز آنها احترام در حد سایر ورزشکاران است. حق آنها در اعزام ها و سایر موارد نباید ضایع شود و کرامت آنها همواره باید در نظر گرفته شود. من احساس کردم که برخی از ورزشکاران ناشنوا فکر می کنند کمتر از سایرین مورد احترام هستند. آنها روحیه حساسی دارند و خدمت به آنها یک وظیفه جدی برای ماست.

داورزنی شرح داد: شرایط اقتصادی کشور در سال 98 نا امید کننده نیست چون مردم ایران در 40 سال گذشته توانایی های خود را نشان داده اند. مدیران ما در سال آینده باید منابع خود را بهتر اداره کنند. برای مثال در اعزام های خارجی بدون ضربه زدن به اصل موضوع صرفه جویی شود. ما کشور ثروتمندی هستیم و اگر بگوییم منابع نداریم از بی عرضه گی ماست. رئیس جدید فدراسیون باید از ظرفیت 31 استان دیگر استفاده کند و تنها روی تهران تمرکز نداشته باشد.

وی ادامه داد: ما حدود 3 ماه قبل مجبور شدیم با آقای کریمی خداحافظی کنیم و فدراسیون مدتی با سرپرست اداره شد. در نهایت در مجمع امروز جناب تیشه گران با 25 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد تحصن تعدادی از ورزشکاران در ورودی هتل المپیک گفت: تیشه گران باید برای سرپرست شدن معضلات و مسائل این عزیزان تلاش کند. آنها خواسته هایی از فدراسیون دارند که من به رئیس جدید در مورد برآورده شدن خواسته های قانونی آنها تذکرات لازم را داده ام. ورزشکاران ناشنو روحیه خاصی دارند و باید کرامت آنها حفظ شود.

داورزنی گفت: موضوع مهم امروز برای ما برگزاری دموکراتیک انتخابات بود و حالا مسئولیت برعهده رئیس جدید فدراسیون است.

وی در مورد پرداخت پاداش به ورزشکاران ناشنوا در سال آینده گفت: ما آیین نامه مشخصی در مورد پاداش ها داریم ولی من در حال حاضر نمی توانم قولی به این عزیزان بدهم و سال آینده شرمنده آنها شوم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: این بحث از نظر وزارت ورزش تمام شده است و مسئولیت آن برعهده سازمان خصوصی سازی است. همکاران ما در مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی نظرات متفاوتی داشتند که مسائلی در این بین ایجاد کرد. نظر دولت این است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صددرصد به بخش خصوصی واگذار شود و دولت کاملا آماده این کار است. ما معتقدیم که صلاح نیست دولت تیمداری کند.

داورزنی در سرانجام در مورد در نظر دریافت بودجه جداگانه برای استخدام مربی خارجی توسط فدراسیون های ورزشی گفت: وزارت ورزش در این مورد بودجه خاصی در نظر نگرفته است ما تنها مقداری از بودجه لازم برای استخدام مربی خارجی را در قالب کمک به فدراسیون ها اهدا خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5489

به "داورزنی: صلاح نیست دولت تیم داری کند، چشم رئیس فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: صلاح نیست دولت تیم داری کند، چشم رئیس فدراسیون نباید به کمک های وزارت ورزش و کمیته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید