خبرنگاران 100 تُن برنج طرح تنظیم بازار در بوکان توزیع شد

به گزارش بلاگ پو، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار بوکان با بیان اینکه توزیع کالاهای اساسی در حاشیه شهر در اولویت باشد، گفت: 100 تُن برنج با هدف متعادل کردن قیمت ها در سطح این شهرستان توزیع شده است.

خبرنگاران 100 تُن برنج طرح تنظیم بازار در بوکان توزیع شد

محمد امین زاده روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بوکان، اضافه نمود: مناطق حاشیه و کم برخوردار این شهر و مددجویان نهادهای حمایتی باید در اولویت عرضه کالاهای اساسی قرار گیرد و در این راستا تامین کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم در اولویت کاری مسوولان مربوطه شهرستان قرار گرفته است. و نظارت و بازرسی ها در بازار باید با شدت بیشتری ادامه یابد.

وی بر ضرورت نظارت در مورد زنجیره توزیع و فروش مواد غذایی به ویژه کالاهای اساسی تاکید نمود و گفت: مسوولان با خدمت رسانی صحیح به مردم باید در شرایط مالی کشور و فشارهای موجود در جامعه امیدآفرینی نموده و زمینه مشارکت مردم برای عبور از مسائل کنونی را فراهم نمایند.

فرماندار بوکان با اشاره به شرایط موجود مالی در کشور بر ادامه نظارت ها بر بازار و برخورد با محتکران و گرانفروشان تاکید نمود و ادامه داد: در 2 ماه گذشته 100 تُن برنج در این شهرستان در مناطق مختلف شهر بوکان، سیمینه و روستاهای هر 2 بخش توزیع شده است.

امین زاده اضافه نمود: از سهمیه برنج اختصاص یافته به این شهرستان نیز پنج تُن آن با قیمت مصوب در میان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی توزیع شده است.

وی بر نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی درگیر با موضوع طرح تنظیم بازار اضافه نمود: در صورت تخلف مباشرین و واحدهای صنفی بدون اغماض با آنها برخورد و در ادامه نیز از لیست توزیع کالاهای اساسی شهرستان حذف شوند.

امین زاده با اشاره به اقداماتی که در روزهای گذشته برای تعدیل قیمت مرغ شده است گفت: باید همزمان حمایت از مرغداری ها و کشتارگاه مرغ نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی بر حمایت از کشتارگاه طیور شهرستان تاکید نمود و اضافه نمود: برای حمایت از کشتارگاه مرغ بوکان باید از ورود مرغ دیگر شهرستان های همجوار جلوگیری گردد و مرغ زنده این کشتارگاه باید از مرغداری های بوکان تامین گردد.

فرماندار بوکان اضافه نمود: در این شهرستان، 47 واحد مرغداری در بوکان وجود دارد که 27 واحد آن فعال بوده و کار جوجه ریزی انجام می دهند.

وی در مورد کارخانه های فراوری قند شهرستان اضافه نمود: باید کوشش گردد تا جلو تعطیلی کارخانه های فراوری قند با حمایت مسوولان شهرستان گرفته گردد چرا که بیش از 40 خانوار از این راه امرار معاش می نمایند.

شهرستان بوکان با 258 نفر جمعیت دارای 12 هزار واحد صنفی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40071

به "خبرنگاران 100 تُن برنج طرح تنظیم بازار در بوکان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 تُن برنج طرح تنظیم بازار در بوکان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید