خبرنگاران نماینده مجلس: دولت با شرایط سخت تحریم همچنان پیگیر مطالبات مردم است

به گزارش بلاگ پو، چابهار- خبرنگاران- نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با شرایط سخت تحریم و با وجود مسائل پیش رو همچنان پیگیر مطالبات و حل گرفتاری های مردم است.

خبرنگاران نماینده مجلس: دولت با شرایط سخت تحریم همچنان پیگیر مطالبات مردم است

به گزارش خبرنگاران معین الدین سعیدی روز شنبه در ملاقات با مردم روستاهای دهستان وچاهان نیکشهر اظهارداشت: در چند سال اخیر شاهد شدیدترین تحریم مالی ظالمانه از سوی دشمنان نظام اسلامی هستیم ولی هیچ گاه کار و فعالیت دولت تعطیل نشده است.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی نیکشهر اضافه کرد: ارتقای دهستان های چاهان و هیچان به بخش در دستور کار مسوولان است و بزودی اجرایی خواهد شد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار گفت: پیگیری لازم برای آسفالت مسیرهای روستایی این منطقه، زمینی کردن فیبر مخابرات از نیکشهر به بنت و بنت به چاهان و معین تکلیف کارخانه سیمان چاهان در دست انجام است.

وی با حضور در جمع مردم شهر نیکشهر در مسجدجامع ذی النورین به نقش بانوان در رشد و توسعه جامعه اشاره و گفت: ما در خیلی از شاخص های توسعه ای نظیر آب، طرح هادی، برق، راه، بهداشت و آموزش صندلی مطلوبی نسبت به سایر مناطق کشور نداریم و همه باید با نگاه و عزم همگانی به آبادانی و توسعه حوزه انتخابیه یاری کنیم.

سعیدی اضافه کرد: تمام مسائل مطرح شده توسط مردم به طور جدی پیگیری خواهد شد و قطعا از تمامی ظرفیت ها برای حل این مسائل استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه چابهار اضافه کرد: کشورمان در شرایط سخت و سخت تحریم های ظالمانه قرار گرفته است که این مساله، تامین اعتبار برای پروژه ها را سخت خواهد نمود اما این موضوع هیچ عذر و بهانه ای برای عدم کوشش و پیگیری جهت حل مسائل مردم نیست.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار تکمیل پروژه 6 کلاسه دخترانه روستای آبگاه، تجهیز مرکز درمانی روستای کوچینک، اتصال جاده ارتباطی کوچینک- آبگاه به روستای کلچات بخش بنت، احداث پل آهنی بر روی رودخانه تنگ سرحه و بازنگری در طرح هادی این 2 روستا به طور جدی پیگیری خواهد شد.

امام آدینه دهستان هیچان نیز گفت: این دهستان با جمعیت 15 هزار نفری نیازمند ارتقا به بخش است تا مسائل و مسائل آن بهتر رسیدگی و مورد توجه قرار گیرد.

مولوی محمد نعیم رئیسی با اشاره به اینکه در مورد ارتقای هیچان به بخش قول هایی داده شده است، اعلام کرد: این دهستان پراکندگی، محرومیت و جمعیت بالایی دارد و عدم توسعه نیافتگی این منطقه با ارتقا مرتفع خواهد شد.

وی بر تجهیز، نوسازی، تخصیص امکانات برای مجتمع آموزشی هیچان تاکید نمود و اضافه کرد: با گذشت چند سال از واگذاری یک زمین به همراه ساختمان به آموزش و پرورش می گذرد ولی متاسفانه اقدامی برای دیوارکشی، محوطه سازی، نوسازی و تجهیز آن انجام نشده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان نیز در رابطه با شرایط فضای آموزشی روستای آبگاه گفت: ادامه کار مدرسه 6 کلاسه این روستا طی یک هفته آینده آغاز خواهد شد.

محمد سرحدی بیان نمود: تا یک هفته آینده مجتمع شبانه روزی هیچان تجهیز و سایر مسائل مطرح شده آن پیگیری و مرتفع و ساخت مدرسه در روستاهای شگیم، کوچینک و سایر نقاط نیازمند در دستور کار قرار می گیرد.

دهیار روستای شگیم بالا نیکشهر نیز به بیان مسائل و مسائل این روستا پرداخت و اضافه کرد: این روستا با 400 خانوار و یکهزار و500 نغر جمعیت در چهار دهه عمر با برکت انقلاب 9 شهید تقدیم انقلاب نموده است و انتظار می رود توجه بیشتری به این روستا گردد.

عباس رئیسی بر راه اندازی اینترنت پر سرعت، ساخت زمین چمن مصنوعی، ساخت مدرسه 6 کلاسه، حل مسائل شبکه آبرسانی جدید، آسفالت جاده، احداث خانه بهداشت، بازسازی و بهسازی 6 قنات و گسترش محدوده روستا با توجه به افرایش جمعیت، برطرف افت ولتاژ برق و اجرای طرح هادی روستا تاکید نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32870

به "خبرنگاران نماینده مجلس: دولت با شرایط سخت تحریم همچنان پیگیر مطالبات مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: دولت با شرایط سخت تحریم همچنان پیگیر مطالبات مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید