خامس در بایرن مونیخ نمی ماند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی باواریایی ها در برنامه های خود برای فصل آینده جایی برای هافبک کلمبیایی این تیم ندارد.

خامس در بایرن مونیخ نمی ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، خامس رودریگس فصل آینده در بایرن مونیخ بازی نخواهد کرد. قرارداد دو ساله ای این هافبک کلمبیایی با بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی در انتها فصل جاری به انتها می رسد و نیمکت نشین شدن او در حساس ترین بازی باواریایی ها مقابل بوروسیا دورتموند نشانه ای از آن بود که نیکو کواچ، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها دیگر روی یاری بازیکنی که به رئال مادرید تعلق دارد حساب نمی کند.

در ابتدا گفته و تصور می شد که نیمکت نشین شدن خامس در مصاف بایرن و دورتموند به مسائلی همچون عدم آمادگی جسمانی او مرتبط است اما کواچ شخصاً اعتراف کرد که تصمیمش صرفاً تاکتیکی بوده و این نشانه ای دیگر از عدم اعتقاد سرمربی کروات باواریایی ها به خامس 27 ساله است.

فصل جاری برای خامس فراز و نشیب های فراوانی داشته است. او در ابتدای فصل چند بازی متوالی در ترکیب اصلی انجام داد اما به دلیل مصدومیت خانه نشین شد اما حتی بعد از ریکاوری هم به ترکیب برنگشت. کواچ از آن پس دیگر به خامس به عنوان یک بازیکن آماده بازی در ترکیب اصلی نگاه نکرد. اظهارات رئیس باشگاه اولی هوینس مبنی بر اینکه بایرن مونیخ حاضر نیست 42 میلیون یورو به رئال مادرید بدهد تا بازیکن این تیم را به صورت قطعی بپردازد هم مزید بر علت شده تا او بیش از پیش به درهای خروج نزدیک گردد.

در همین حال نشریه بیلد آلمان نوشته کواچ ترجیح می دهد به جای خامس، هافبک جنگنده تر را به خدمت بگیرد. بنابراین بازگشت خامس به رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری محتمل به نظر می رسد هرچند با بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید، خامس حتی برای بازگشت به ترکیب اصلی کهکشانی ها هم شانسی ندارد و باید انتظار انتقالی دیگر برای او از رئال مادرید به عناون بازیکن قرضی یا قطعی را داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6493

به "خامس در بایرن مونیخ نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خامس در بایرن مونیخ نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید