حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت تولیدکنندگان حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده را اظهار داشت.

حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، داوود موسوی گفت: قیمت مصوب تخم مرغ درب مرغداری ها باید 9500 تومان در هرشانه و 11 هزار تومان در هر کیلوگرم است و در فروشگاه ها نیز حداکثر می تواند 20 هزار تومان در هر شانه عرضه گردد.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان اضافه کرد: این قیمت ها به سازمان های صمت استان ها ابلاغ شده و بازرسان بر اساس قیمت های مصوب در درب مرغداری ها و فروشگاهها، رصد و کنترل قیمت تخم مرغ را در دستور کار دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف از سوی واحد فراوریی یا صنفی مرتبط، موارد با تشکیل پفراینده به مراجع قضایی رسیدگی کننده معرفی می شوند.

وی گفت: همزمان برای تعدیل قیمت این کالا ها در سطح عرضه هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار برای عرضه تخم مرغ با قیمت مصوب صورت گرفته که با آغاز طرح می تواند به مدیریت بازار این کار ها یاری نماید.

معاون نظارت بر کالا های مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان تاکید نمود: از نظر این سازمان قیمت مصوب برای عرضه در درب کارخانه، همان مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و غیر از این قیمت، تخلف به شمار می رود و حتماً با متخلفان برخورد می گردد.

موسوی با اشاره به این موضوع که قطعاً فرایند تشدید بازرسی ها و نظارت در سطح بازار برقرار خواهد بود؛ توضیح داد: البته بخش فراوری نیز دغدغه هایی دارد و موارد مدنظر تشکل مربوطه در حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مورد تامین نهاده های دامی مورد احتیاج، مطرح و مقرر شد در جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس و سایر عوامل مرتبط به این موضوع مورد آنالیز قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33451

به "حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید