حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال باز می شود، او را متقاعد کردیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه شروع اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2019 چین، همچنان سوالات و ابهامات زیادی پیرامون این تیم و اردونشینانش مطرح است به خصوص در خصوص حامد حدادی که رد پای پُررنگی در اتفاقات سال گذشته داشت و خود در سال جدید هم به نوعی پیگیر آنها بوده است.

حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال باز می شود، او را متقاعد کردیم

تیم ملی بسکتبال سال گذشته به طور کامل درگیر دیدارهای انتخابی برای جام جهانی بود اما در جریان برگزاری این دیدارها با حاشیه های زیادی دست به گریبان شد. این حاشیه ها از گلایه برخی بازیکنان نسبت به برگزاری اردو در چین و اینکه این روالِ قدیمی در دوره جدید مدیریت فدراسیون بسکتبال هم دنبال می گردد و بعد از آن مطرح شدن برخی کمبودها از زبان ملی پوشان (جریان ماست و دوغ و نبود آنها کنار وعده های غذایی) شروع شد و تا غیبت متوالی و قابل تأمل حامد حدادی ادامه پیدا کرد.

البته این بازیکن در آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال که پیش از پنجره ششم و انتهای انتخابی جام جهانی برگزار گردید، به جمع اردونشینان ملحق گردد اما با یک هفته تأخیر؛ همین موضوع دلیلی شد برای مخالف شاهین طبع و کنار گذاشتن حدادی از فهرست اردونشینان.

حامد حدادی که با وجود حضور در فهرست اردونشینان تیم ملی از شرکت در تمرینات و همراهی تیم ملی امتناع می کرد، سال جاری در تماس با سیدرضا صالحی امیری خواهان ورود وی و کمیته ملی المپیک به پرونده مشکلاتش در بسکتبال شد. به همین دلیل و پس از چند جلسه تبادل نظری دو نفره میان حامد حدادی و صالحی امیری، هفته گذشته نشست مشترک دیگری میان آنها و با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار گردید.

به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال قرار است در همین زمینه نشستی هم با حضور مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال برگزار گردد. طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این موضوع در خصوص نشست برگزار گردیده با رئیس کمیته ملی المپیک شرح داد و تاکید نمود که شرایط برای بازگشت حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال مهیا شده است.

رامین طباطبایی با بیان اینکه در نشست برگزار گردیده با صالحی امیری صحبت هایی پیرامون حضور حامد حدادی در ترکیب تیم ملی مطرح شد، گفت: جمع بندی نهایی این بود که حامد حدادی بتواند دوباره به ترکیب تیم ملی بسکتبال ملحق گردد البته در این زمینه یکسری شرایط هم موردنظر اعضای کادر فنی است. این شرایط قطعاً در راستای موارد موردنظر فدراسیون است و اینکه می خواهیم تیم ملی منسجمی داشته باشیم.

وی در این رابطه ادامه داد: در تیم ملی بسکتبال باید بر اساس سیاست های فدراسیون نظم و انضباط تیمیِ مورد تاکید کادر فنی رعایت گردد و به قوانین و مقررات کلی تیم هم توجه لازم صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که در واقع حامد حدادی هم باید برای بازگشت به ترکیب تیم ملی بسکتبال توجه و رعایت این موارد را مدِنظر قرار دهد؟، گفت: بله؛ قوانین و مقررات تیمی برای همه بازیکنان یکسان است و انتظار داریم همه آنها توجه لازم به نظم و انضباط تیمی را داشته باشند. حامد حدادی هم این مسائل را به طور کامل پذیرفت.

طباطبایی یادآور شد: در این نشست در خصوص صحبت های اخیر حامد حدادی و اینکه در برخی تبادل نظر های خود شأن و منزلت تیم ملی را زیر سوال برده بود نیز بحث شد و اینکه اصلاً مورد خاصی نبود که بخواهد اینگونه موارد را مطرح کند. خودِ حامد حدادی هم معتقد است که نباید مسائل بسکتبال به خارج از مجموعه کشیده گردد. این انتظار ما از تمام بازیکنان است که اگر هم مسئله ای وجود دارد باید در داخل خانواده بسکتبال به آن رسیدگی گردد نه اینکه خارج از آن مطرح گردد.

با این اوصاف مسئله ای برای بازگشت حامد حدادی به ترکیب تیم ملی بسکتبال وجود ندارد؟طباطبایی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: با توجه به مجموع شرایط، این بازیکن می تواند در ترکیب تیم ملی حضور دوباره داشته باشد. البته جلسات دیگری با حضور سرمربی تیم ملی خواهیم داشت تا توافقات نهایی گردد. به هر حال من به عنوان رئیس فدراسیون موظف هستم شرایط لازم را مهیا کنم تا تیم با تدارکات کافی و کاملاً آماده راهی جام جهانی گردد. انتخاب بازیکنان در حیطه وظایف اعضای کادر فنی است. آنها هم با توجه به شرایط و ضوابط موردنظر خود ترکیب را انتخاب می نمایند.

وی اضافه کرد: به طور کلی هر بازیکنی که عملکردش در چارچوب وظایف تعریف شده برای آنها باشد، در ترکیب انتخابی قرار می گیرد و بازیکنی هم که خارج از آن عمل کند شانسی برای انتخاب شدن ندارد.

در نشست برگزار گردیده در خصوص ارسلان کاظمی و حضور دوباره وی در تیم ملی بسکتبال صحبتی شد؟ پاسخ طباطبایی به این پرسش منفی بود. وی گفت: فقط در خصوص حامد حدادی صحبت شد. در رابطه با ارسلان کاظمی هیچ صحبتی مطرح نشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال توضیح داد: در نشستی که با سرمربی تیم ملی خواهیم داشت نه فقط در خصوص حامد حدادی، بلکه در خصوص مجموع بازیکنانی که گزینه حضور در فهرست اردونشینان هستند، صحبت خواهد شد. به دنبال این هستیم تیمی داشته باشیم منجسم و بر پایه اهدافی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به آن تاکید دارند.

طباطبایی در انتها این تبادل نظر گفت: از صالحی امیری تشکر ویژه دارم. توجه کمیته ملی المپیک نسبت به بسکتبال در دوره مدیریت وی خیلی بیشتر شده است. از اینکه حمایت کمیته ملی المپیک و شخصِ صالحی امیری را کنار خود داریم، قدردان هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7512

به "حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال باز می شود، او را متقاعد کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال باز می شود، او را متقاعد کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید