توجه به مطالبات مردمی راهگشای توسعه شهری است

به گزارش بلاگ پو، استاندار کردستان توجه به مطالبات مردم در بخش های مختلف را زمینه ساز توسعه عمران شهری و فرهنگی مطرح نمود.

توجه به مطالبات مردمی راهگشای توسعه شهری است

به گزارش خبرنگار از ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، گفت: کار هایی که در شهر سنندج صورت گرفته به دلیل همراهی ها و همکاری ها بوده و ضروری است این همراهی بیشتر کنیم تا هم رضایت مردم جلب هم چهره عمومی زیبایی برای شهر ایجاد شود.

او ابراز امیدواری کرد سال جاری در فرصت پیش رو، کار های ارزشمندی برای سنندج به عنوان مرکز استان، انجام شود تا رضایت عمومی حاصل شود.

استاندار در ادامه، در پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر، از آغاز اجرای پروژه پیاده راه فردوسی در آینده بسیار نزدیک اطلاع داد.

او اضافه کرد: پروژه فرهنگی، هنری تجاری هفت باغ به وسعت 28 هکتار در دستور کار واقع شده است و ان شاالله از هفته آینده استارت می خورد.

مرادنیا اجرای طرح درختکاری در بیش از 80 هکتار از اراضی شهری در سنندج را طی سال های 97 و 98 کاری ارزشمند عنوان نمود و آن را در تغییر چهره شهر موثر دانست.

او بر لزوم همکاری دستگاه های ذیربط و حمایت نیروی انتظامی و دادستانی به منظور مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز، تاکید نمود.

مرادنیا آزاد شدن پیاده راه تاناکورا را از جمله مطالبات مردم عنوان نمود و گفت: نیروی انتظامی و دادستانی همراه است، مصوبه شورای تامین را هم داریم، لذا باید این خواسته مردم را برآورده کنیم.

استاندار در مورد پروژه سرمایه گذاری شهری که شرکت عراقی به دلیل بعضی مسائل از آن عقب نشینی نموده، گفت: سرمایه گذار جایگزین آماده آغاز کار است.

آغاز ساخت فیلم سنجر خان از دیگر مطالبات مطرح شده از اعضای شورا بود که مرادنیا در این خصوص گفت: 4 میلیارد تومان از هزینه ساخت فیلم تامین شده و از نظر ما کار استارت خورده، اما به دلیل شیوع کروونا به تعویق افتاد.

او گفت: پروژه های زیادی وجود دارد، اما اگر بتوانیم چند پروژه مهم را اجرا کنیم، جزو کار های ماندگار خواهد شد.

استاندار یادآوری کرد: اقدامات صورت گرفته با اعتبارات حداقلی شهرداری بوده لذا با وجود حداقل ها کار های خوبی صورت گرفته و باید تمام تلاشمان این باشد که از حداقل ها حدبیشتر کار ها به انتها برسد.

مرادنیا در تشریح اقدامات صورت گرفته برای یاری به مردم استان در شرایط کرونایی، گفت: دولت تصمیماتی گرفته که حتماً اجرایی می شود، اما در استان هم بیکار ننشستیم و با تامین 2/5 میلیارد تومان مواد ضدعفونی و شوینده به 60 هزار خانوار نیازمند تحویل شد، با استفاده از منابع استانی، یاری خیرین داخل و خارج استان و یاری های بنیاد مستضعفان 14/5 میلیارد تومان جمع آوری و برای 40 هزار خانوار یاری معیشتی فراهم شد و 20 هزار کارت هدیه 200 هزار تومانی برای نیازمندان و 960 هزار کارت یک میلیون تومانی برای کولبران تامین شده است.

استاندار از شهرداری خواست برای کارکنان خود که بیشتر آن ها کارگر و قشر ضعیف هستند، یاری معیشتی فراهم کند.

ع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24101

به "توجه به مطالبات مردمی راهگشای توسعه شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به مطالبات مردمی راهگشای توسعه شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید