تغییر ساعت محدودیت شبانه

به گزارش بلاگ پو، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تغییر ساعت محدودیت های شبانه از ساعت 21 به ساعت 22 اطلاع داد.

تغییر ساعت محدودیت شبانه

سردار تیمور حسینی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای تهران و کرج هم در شرایط نارنجی قرار گرفتند و خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی به این شهرها ممنوع است.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط ویژه ای که تهران و کرج دارند این دو شهر مثل قبل یکپارچه در نظر گرفته شده اند بنابراین تردد بین تهران و کرج مانعی ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تاکید نمود: به طور دقیق محدودیت های ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و سفر از آن ها اعمال خواهد شد و سرپیچی از آن ها هم مشمول جریمه می گردد.

سردار حسینی اضافه نمود: افراد متخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی هم 500 هزار تومان جریمه می شوند.

وی درباره تغییر ساعت تردد شبانه گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به تغییر ساعتی که از اول فروردین ایجاد شد؛ از امشب آغاز محدودیت ترددهای شبانه از ساعت 21 به ساعت 22 تغییر خواهد نمود. یعنی آغاز محدودیت های ما از ساعت 10 شب و انتها آن ساعت 3 بامداد خواهد بود و این محدودیت شامل همه شهرهای آبی، زرد، نارنجی و قرمز در سطح کشور می گردد.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره تردد خودرو با پلاک غیربومی در پایتخت گفت: بعضی افراد در تهران شاغل هستند و متأسفانه هنوز اقدام به تعویض پلاک خودرویشان نکردند و هنوز با پلاک شهرهای سابق در حال تردد هستند، این خودروها برای تردد در سطح شهر تهران مسئله ای ندارند و جریمه نمی شوند.

سردار حسینی در انتها گفت: بعضی دیگر که در تهران ساکن یا شاغل هستند و خودروهایشان پلاک غیربومی دارند اما اکنون در خارج از تهران هستند برای برگشت به این شهر می توانند سند و یا مدرکی دال بر اشتغال و اسکان در این شهر نشان دهند و وارد شهر شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46168

به "تغییر ساعت محدودیت شبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت محدودیت شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید