تغییرات استادیوم آزادی برای فینال آسیا و اعلام جای تماشاگران ژاپن

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسئولان وزارت ورزش و مدیران استادیوم آزادی بعد از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا به تجهیز و بازسازی بخش هایی از استادیوم برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، به سرعت در حال اجرا کارهای مدنظر هستند. این تغییرات از ایجاد صندلی های جدید تا پهن کردن چمن مصنوعی پشت دروازه ها و ساخت سرویس های بهداشتی را شامل می گردد.

تغییرات استادیوم آزادی برای فینال آسیا و اعلام جای تماشاگران ژاپن

فرهاد نیکوخصال مدیر استادیوم آزادی درباره وضعیت چمن استادیوم آزادی گفت: حالِ چمن آزادی خوب است. ما یکی از بهترین چمن های جهان را در استادیوم آزادی داریم. یکسری از آبپاش ها مشکل داشت که این مشکل حل شده است. تورهای دو دروازه هم عوض شده است. تغییراتی هم در نقاط کرنر ایجاد نموده ایم. همچنین باید تکه هایی از چمن مصنوعی پشت دروازه ها پهن کنیم تا بازیکنان موقع گرم کردن در آن منطقه باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین هزینه و کار متوجه جایگاه ویژه (VIP) است، گفت: اسم این جایگاه با 700 جایگاه، جایگاه ویژه بود ولی واقعا اینطور نبود چون دسترسی های خوبی نداشت. ما بتون ریزی مجددی داشتیم. با این کار ظرفیت جایگاه ویژه از 700 به 400 کاهش می یابد. کار این بخش 15 آبان تمام می گردد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه جایگاه VVIP تغییری نخواهد داشت، گفت: فقط مانیتورهای این بخش عوض می گردد و در بخش های جدید هم مانیتور اضافه می گردد. یک روز قبل از مسابقه این مانیتورها نصب می گردد.

نیکوخصال ادامه داد: دو بخش جدید به اسم CIP یک و CIP دو در استادیوم اضافه شده است. این دو جایگاه مرتب و شیک است و کارش تا سه چهار روز دیگر تمام می گردد.

وی درباره مسائل سرویس بهداشتی در استادیوم آزادی گفت: سه پیمانکار در سه بخش برای سرویس بهداشتی کار می نمایند. از آنجا که احتمالا تماشاگران ژاپن را در طبقه دوم مستقر کنیم، در این طبقه سرویس بهداشتی جدید می زنیم. ممکن است شرایطی باشد که تماشاگران ژاپن بالا نروند و همان پایین مستقر گردد که در همان نقطه هم سرویس بهداشتی ایجاد می کنیم. حدود 20 تا 30 سرویس هم در بخش شمالی ایجاد می کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سئوال که آیا با این وضعیت اجاره استادیوم برای استقلال و پرسپولیس بیشتر می گردد؟ توضیح داد: تا سال گذشته اجاره هر بازی 70 میلیون تومان بود. سال جاری کمی دیر قیمت کارشناسی شده است. باید از فروردین نرخ جدید با افزایش 10 تا 20 درصد اعلام می شد که نشده است. به زودی این قیمت اعلام می گردد که اجاره هر بازی حدودا 100 میلیون تومان می گردد.

نیکوخصال درباره جایگاه تماشاگران ژاپن گفت: فعلا که بحث حضور تماشاگران ژاپن در طبقه دوم است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص بلیت فروشی مسابقه هم تاکید نمود: بلیت فروشی صد درصد الکترونیکی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2568

به "تغییرات استادیوم آزادی برای فینال آسیا و اعلام جای تماشاگران ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات استادیوم آزادی برای فینال آسیا و اعلام جای تماشاگران ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید