تحریم کره شمالی تمدید شد

به گزارش بلاگ پو، ایرنا نوشت: وزارت خارجه آمریکا ممنوعیت سفر شهروندان این کشور به کره شمالی را برای یک سال دیگر تمدید و بیان کرد سفر به این کشور برای آمریکایی ها همچنان خطرناک است.

تحریم کره شمالی تمدید شد

خبرگزاری یونهاپ روز سه شنبه گزارش کرد یک مقام وزارت خارجه آمریکا روز گذشته (دوشنبه) گفته است هشدار مسافرتی در خصوص کره شمالی همچنان به قوت خود باقی است و با تمدید این هشدار مسافرتی، سفر آمریکایی ها به کره شمالی تا 31 آگوست سال 2020 (10 شهریور سال 1399) ممنوع است.

ممنوعیت سفر شهروندان آمریکایی در سپتامبر 2017 (شهریور 1396) و پس از مرگ اوتو وارمبیر، دانشجوی آمریکایی در کره شمالی اعمال شد وارمبیر یک دانشجوی 22 ساله بود که در رشته اقتصاد تحصیل نموده بود و با یک تور در سال 2016 به کره شمالی سفر کرد وی به اتهام کوشش برای دزدیدن یک نماد تبلیغاتی بازداشت شد و به 15 سال زندان با اعمال شاقه محکوم شد.

او پایان در سال 2017 در حالی که در کما به سر می برد به آمریکا بازگردانده شد و یک هفته بعد درگذشت.

ممنوعیت سفر اتباع آمریکایی به کره شمالی یکبار در سال 2018 تمدید شد اکنون این قانون تا 31 آگوست 2020، همچنان اعتبار دارد مگر اینکه توسط وزیر امور خارجه آمریکا متوقف یا ابطال گردد.

این در حالی است که به دنبال سه دیدار رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی در سنگاپور، ویتنام و مرز دو کره، گفت وگوها به منظور خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره همچنان نا تمام مانده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اگرچه از روند کند عاری سازی کره شمالی از سلاح های هسته ای ابراز نارضایتی نموده اما در کل امیدوار به ادامه گفت و گوها با پیونگ است.

استفان بیگن نماینده آمریکا در امور کره شمالی روز گذشته وارد ژاپن شد و قرار است از امروز تا پنجشنبه نیز در کره جنوبی با مقامات این دیدار کند یونهاپ نوشته است محتمل است او در مرز دو کره با مقامات کره شمالی دیداری داشته باشد.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10737

به "تحریم کره شمالی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم کره شمالی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید