با حضور مونسان ریل تور گردشگری لرستان رونمایی شد

به گزارش بلاگ پو، با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ریل تور گردشگری استان لرستان رونمایی شد.

با حضور مونسان ریل تور گردشگری لرستان رونمایی شد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از غرفه استان لرستان و شهرستان های این استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، ریل تور گردشگری لرستان که در 74 کیلومتر راه اندازی شده است، گردشگران از شهر دورود تا ایستگاه کشور زیبایی های این استان پهناور را نظاره گر خواهند بود.

معاون رئیس جمهوری پس از رونمایی و شروع طرح ریل تور لرستان گفت: غرب کشور دارای ظرفیت های بسیار زیادی به ویژه در حوزه طبیعت گردی است و باید رای استفاده از این ظرفیت ها اقدامات جدی صورت گیرد.

مونسان توضیح داد: برای استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه و کردستان باید یک بسته گردشگری ویژه تهیه و اجرایی گردد، چراکه این بخش نیز همانند شمال کشور دارای جاذبه هایی است که می تواند به مقصد گردشگران تبدیل گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت های گردشگری کشور با حضور گسترده بخش خصوصی و حمایت و پشتیبانی دولت در حال آماده سازی و گسترش است، اقدامات خوبی هم در استان لرستان انجام شده که باید تداوم داشته باشد.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: ریل تور لرستان اقدام بسیار خوبی است که در لرستان شروع شده، سفر با این قطار گردشگری و آنالیز وضعیت این طرح یکی از برنامه های ما در ایام عید نوروز خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4629

به "با حضور مونسان ریل تور گردشگری لرستان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور مونسان ریل تور گردشگری لرستان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید