امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم های ایرانی

به گزارش بلاگ پو، پرسپولیس تنها نماینده باقی مانده ایران در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا پس از درخشش مقابل السد و شکست این تیم در خاک قطر، امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. پرسپولیسی ها حالا بعد از موفقیت چند سال اخیر با برانکو، این بار با یحیی ماجراجویی های آسیایی خود را ادامه می دهند و امیدوارند کار ناتمام سرمربی کروات را، گل محمدی به اتمام برساند.

امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم های ایرانی

پرسپولیس که پس از شکست در دربی جام حذفی و حاشیه های فراوان راهی قطر شد، خیلی زود نشان داد که انسجام تیمی اش همچنان به قوت خود باقی است. خرید های گل محمدی خیلی زود به عنوان بازو های جدید این مربی جای خود را در ترکیب سرخپوشان پیدا کردند تا تأثیر جای خالی بازیکنان جدا شده این تیم به کمترین حد ممکن برسد. از حامد لک ستاره این روز های دروازه پرسپولیس گرفته، تا آقایی، سرلک، پهلوان و آل کثیر همه بازیکنانی هستند که در چهار ملاقات گذشته نقش معین کننده ای در نتایج آسیایی سرخپوشان داشته اند.

شاگردان گل محمدی پس از حذف السد، برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی، پاختاکور، گربه سیاه نمایندگان ایران در سال های گذشته را پیش رو خواهند داشت. تیمی که در مرحله گروهی در دو بازی رفت و برگشت شهر خودرو را شکست داده و در مرحله قبل نیز استقلال را از پیش رو برداشت و پرسپولیس به عنوان سومین نماینده ایران می تواند انتقام تیم های ایرانی را بگیرد. پاختاکور تا به امروز 20 بار به مصاف نمایندگان کشورمان رفته که حاصل این مسابقات 14 برد، دو تساوی و تنها چهار شکست برای نماینده ازبکستان بوده است.

سیامک نعمتی با دریافت کارت قرمز در بازی با السد، تنها غایب پرسپولیس در ملاقات با پاختاکور خواهد بود که البته با توجه به اعتراض پرسپولیس باید دید او از سوی AFC بخشیده می گردد یا خیر.

در دیگر ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم های النصر و الاهلی عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه ملاقات های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

النصر عربستان - الاهلی عربستان، ساعت 17:10

پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان، ساعت 21:15

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34679

به "امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید