افتتاح 3 نمایشگاه در مازندران با شروع هفته میراث فرهنگی

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گردشگرانی که وارد کشور می شوند فقط به دلیل طبیعت ایران نیست، بلکه تاریخ ایران انگیزه سفر بسیاری از این گردشگران است.

افتتاح 3 نمایشگاه در مازندران با شروع هفته میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه در آیین افتتاح سه نمایشگاه هنرهای سنتی، دستاوردهای یگان حفاظت و اسناد تاریخی در موزه تاریخ ساری اضافه کرد: جذب گردشگر به وسیله بناها و آثار تاریخی شکل می گیرد و هنرهای سنتی در بناهای ما چشم نوازی می نماید.

او با بیان اینکه نمایشگاه از 28 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد دائر است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 18 به خانه کلبادی مراجعه نمایند.

فرزانه با اشاره به نمایش 75 اثر هنرهای سنتی از تهران در این نمایشگاه و کشفیات یگان حفاظت، توضیح داد: نمایشگاه تصاویر 22 سند تاریخی هم در حمام وزیری دائر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه برگزاری میزگرد تخصصی مرمت در مسجد جامع ساری از دیگر برنامه های هفته میراث فرهنگی است، اعلام کرد: برنامه شب های فرهنگی در رامسر، ساری و آمل برگزار می گردد ضمن اینکه شب فرهنگی نیما دوم خرداد ماه در یوش برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10728

به "افتتاح 3 نمایشگاه در مازندران با شروع هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 نمایشگاه در مازندران با شروع هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید