افتتاح هم زمان 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با دستور رئیس جمهوری

به گزارش بلاگ پو، در چهارمین روز از هفته دولت، 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با حضور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با دستور دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

افتتاح هم زمان 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با دستور رئیس جمهوری

میراث آریا: در این مراسم که در هتل ویستریا تهران برگزار گردید، علاوه بر دکتر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از مدیران و مسئولان بخش دولتی و خصوصی نیز حضور داشتند و 226 پروژه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به صورت ویدئوکنفرانسی و با دستور مستقیم دکتر روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد.

این 226 پروژه با حجم سرمایه گذاری 22هزار و 180میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و زمینه اشتغال زایی برای 2645 نفر فراهم شده است.

سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، با ارائه گزارشی خطاب به دکتر روحانی در سخنانی گفت: با حمایت های جناب عالی شاهد رونق و نشاط در حوزه گردشگری هستیم و علاوه بر افزایش ورود گردشگران خارجی، گردشگری داخلی نیز رونق دارد و شاهد استقبال سرمایه گذاران از حوزه گردشگری هستیم.

دکتر مونسان اضافه نمود: سال گذشته 7 میلیون و 800 هزار گردشگر ورودی به کشور داشتیم که سال جاری نیز شاهد افزایش ورود گردشگران به کشور هستیم.

او اضافه نمود: در حال حاضر شاهد حجم سرمایه گذاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان هستیم که 120 هزار میلیارد تومان آن در دولت دوازدهم اجرا شده ضمن این که در دولت دوازدهم 4500 موافقت اصولی صادر شده است.

او اضافه نمود: خوشبختانه با حمایت های دولت محترم تدبیر و امید، امروز شاهد افتتاح 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با حجم سرمایه گذاری 22هزار و 180میلیارد ریال هستیم که با بهره برداری از پروژه های بخش گردشگری، 5هزار تخت به ظرفیت تخت های اقامتی کشور اضافه می گردد.

دکتر مونسان سپس به افتتاح پروژه های استان تهران در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره نمود و اضافه نمود: در استان تهران نیز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، 10 پروژه گردشگری و شش پروژه صنایع دستی به صورت رسمی با حجم سرمایه گذاری 530میلیارد تومان افتتاح می گردد.

بعد از ارائه گزارش توسط دکتر مونسان و توضیحات او درباره پروژه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت، دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت ویدئوکنفرانسی دستور افتتاح پروژه های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را صادر کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12050

به "افتتاح هم زمان 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با دستور رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هم زمان 226 پروژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با دستور رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید