ابوظبی همچنان شهر محبوب گردشگران

به گزارش بلاگ پو، اگرچه برخی عقیده دارند که گرمای تابستان و سرمای زمستان می تواند گردشگران را فراری دهد، اما افزایش تعداد گردشگران ابوظبی نشان می دهد که گردشگران چندان اهمیتی به شرایط آب وهوا نمی دهند و تمایل دارند تعطیلات خود را در یک منطقه زیبا و با امکانات بالا بگذرانند و از سرگرمی ها و آثار زیبای آن منطقه استفاده کنند. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

ابوظبی همچنان شهر محبوب گردشگران

طبق گزارش هواشناسی، در حال حاضر گرم ترین فصل و ماه های کشور امارت شروع شده است، اما آمارهای جدید نشان می دهد که گردشگران به این موضوع اهمیت نمی دهند و تعداد آنها در ابوظبی در ماه ژوئن رشد چشمگیری داشته است. به گفته مقامات گردشگری شهر ابوظبی، شمار مهمانان هتل ها در ماه ژوئن سال جاری نسبت به سال 2016 حدود 30 درصد افزایش داشته است.

مقامات گردشگری و فرهنگی شهر ابوظبی (TCA) اعلام کرده اند که در شش ماه اول سال 2017 میلادی بیش از 25/2 میلیون نفر از امارات دیدن کرده اند و در شهرهای مختلف اقامت داشته اند. این میزان گردشگر با این شرایط آب وهوا چندان هم عجیبی به نظر نمی رسد، زیرا گردشگران گزینه های مختلفی برای گذراندن اوقات فراغت خود در اختیار دارند.

برخی از تحلیلگران این کشور افزایش تعداد گردشگران را با عید فطر مرتبط می دانند، زیرا این عید در بین کشورهای همسایه و مسلمانان بسیار محبوب است و ترجیح می دهند این عید را با هم بگذرانند، اما برخی آمارها حاکی از این است که افزایش گردشگران فراتر از عید فطر است.

آمار گردشگران چینی نیز در این مدت رشد چشمگیری داشته است و بیشترین رشد را در بین سایر کشورها نشان می دهد. طبق گزارش مقامات گردشگری و فرهنگی ابوظبی، امارات به عنوان یک گزینه مناسب برای گردشگران چینی محسوب می شود و آمار ماهانه آنها رشد 5/78 درصدی را نشان می دهد و آمار سالانه آنها حدود 55 درصد رشد داشته است و حدود 185 هزار نفر از این کشور وارد امارت شده اند.

مقامات گردشگری ابوظبی برای افزایش گردشگران خود بر روی 6 کشور متمرکز شده اند که کشورهای چین و عربستان سعودی از جمله این کشورها هستند. اگرچه افزایش گردشگران چینی اماراتی ها را راضی کرده است، اما آمار گردشگران عربستانی نیز در ماه ژوئن دو برابر شده است.

سیف غباش، مدیر کل اداره گردشگری و فرهنگی ابوظبی گفت: این ارقام نشان می دهند که ما در حال دستیابی به پیشرفت پیش بینی شده در زمینه جذب گردشگران و ورود مهمان هستیم و به اندازه کافی برای استفاده از فرصت ها وقت دارید، زیرا ما به زودی وارد نیمه دوم سال خواهیم شده و به دلیل شرایط آب وهوایی گردشگران بیشتری جذب خواهیم کرد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

ابوظبی در فصل تابستان در حال پیشرفت است و ما قصد داریم از ظرفیت های این شهر به خوبی استفاده کنیم. تئاتر، موسیقی و سرگرمی همراه با تبلیغات جذب کننده در بخش خرده فروشی و مهمان نوازی باعث شده است که تعداد گردشگران در ماه اوت بیشتر شود.

بنا بر آمار اعلام شده توسط این نهاد گردشگری، چینی های ورزشکار سهم عظیمی در بین مهمان های تابستانی داشته اند و گردشگران هندی و انگلیسی در رده های بعدی قرار دارند. همچنین آمار مثبتی از گردشگران آمریکایی داده می شود که نشان از پیشرفت آمار گردشگران در امارات و شهر ابوظبی دارد.

تعداد هتل های موجود در شهر دبی حدود 79 درصد رشد داشته است و برآورد می شود که در سال 2020 از 20 میلیون گردشگر میزبانی کنند. این آمار باعث می شود که آمار گردشگران این شهر از نیویورک، توکیو و لندن بیشتر شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16506

به "ابوظبی همچنان شهر محبوب گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوظبی همچنان شهر محبوب گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید