آلبا: اگر در حد نام بارسلونا بازی نکنیم به جایی نمی رسیم

به گزارش بلاگ پو، دفاع چپ تیم فوتبال بارسلونا نمایش تیمش در هفته اول لالیگا را دارای نقاط ضعفی دانست که منجر به شکست آن شد.

آلبا: اگر در حد نام بارسلونا بازی نکنیم به جایی نمی رسیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا با دریافت یک گل در دقایق سرانجامی بازی اش مقابل اتلتیک بیلبائو، فصل جدید لالیگا را با شکست آغاز کرد.

غفلت مدافعان برای مهار آریتس آدوریس سبب شد که بارسلونا در غیاب لیونل مسی، گلی دریافت کند که در همین آغاز رقابت ها کاندیدای کسب عنوان زیباترین گل فصل لقب بگیرد.

جوردی آلبا، دفاع چپ بارسلونا پس از بازی از عملکرد تیمش انتقاد کرد و به هم تیمی هایش در مورد تداوم این روند هشدار داد.

آلبا در سرانجام مسابقه گفت: ما بارسلونا هستیم و اگر در حد نام و اعتبار این باشگاه بازی نکنیم، چیزی نخواهیم برد. این تازه ابتدای فصل است اما ما در خیلی نقاط باید پیشرفت کنیم چون اگر بخواهیم با همین وضعیت و بدون آمادگی صد درصدی بازی کنیم به جایی نمی رسیم. امروزه دیگر همه تیم ها بسیار خوب کار و تمرین می نمایند. انسجام تیمی ما خوب بود اگرچه با توجه به این موضوع که برخی از بازیکنان ما به تازگی به تمرینات بازگشته اند، آنها هنوز به اندازه کافی تمرکز ندارند. علاوه بر این از نظر تیمی هم ما هنوز برنامه مشخصی برای حملات مان نداریم. با این حال فصل تازه آغاز شده است و ما رفته رفته بهتر خواهیم شد. از این بابت مطمئنم.

آلبا در ادامه به ماجرای کوشش مدت باشگاه بارسلونا برای پس دریافت نیمار از پاری سن ژرمن اشاره داشت و اعتراف کرد که طولانی شدن این ماجرا، خسته نماینده شده است. او اضافه نمود: این موضوع به نظر من الان دیگر کمی خسته نماینده شده است اما ما چاره ای نداریم جز اینکه تا سرانجام بازار صبر کنیم. من چیزهای زیادی برای گفتن در رابطه با این موضوع ندارم. او بازیکنی است که در زمان حضورش در اینجا موفقیت های فراوانی داشت و تصمیم گرفت برود. حالا باشگاه تصمیم گرفته او را برگرداند و اگر او بیاید من خیلی راضی می شوم.

آلبا درباره انتقال هم تیمی اش فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ هم گفت: اگر رفتن او با تصمیم خودش و باشگاه بوده باشد، امیدوارم که همه چیز بر وفق مرادش باشد. کوتینیو بازیکن بزرگی است است. او در تیم ما آن شانس و موفقیتی که انتظارش را داشت را پیدا نکرد اما با این حال به نظر من او هنوز هم یکی از بااستعدادترین بازیکنان دنیای فوتبال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10412

به "آلبا: اگر در حد نام بارسلونا بازی نکنیم به جایی نمی رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبا: اگر در حد نام بارسلونا بازی نکنیم به جایی نمی رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید